LIVE: κίνηση στους δρόμους

Integra: Διχασμένο και υγειές!

HONDA Integra

Το Integra είναι πλέον «γνωστή ποσότητα», αλλά δεν θα μπορούσε να λείπει από την EICMA. Συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των μοτοσικλετών και συγκεντρώνει τα θετικά σημεία και από τους δύο: Αρχιτεκτονική πλαισίου αντίστοιχη με μίας μοτοσικλέτας (μοτέρ μπροστά και μέσα στο πλαίσιο και συμβατικό ψαλίδι με μονό αμορτισέρ), τροχοί 17 ιντσών, μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις, φρένα με C-ABS, και προστασία από τα στοιχεία της φύσης ανάλογη με των scooter. Παράλληλα ο νέος δικύλινδρος κινητήρας, με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, συνδυάζεται με το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεύτερης γενιάς και διαθέτει δύο αυτόματες λειτουργίες (D και S για κανονική και σπορ οδήγηση αντίστοιχα) και μία πλήρως χειροκίνητη. Τέλος κάτω από τη σέλα το Integra διαθέτει ικανό αποθηκευτικό χώρο που αγγίζει τα 15 λίτρα.

Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Y/Ψ, 8Β, 670 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/4.250
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 238

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ