Ο δικύλινδρος κινητήρας στο NC 700 X είναι ένας νέος κινητήρας, και μπορούμε να πούμε ότι, είναι ένα –ακόμη- στοίχημα της ιαπωνικής εταιρίας, καθώς οι μηχανικοί της Honda έθεσαν νέα δεδομένα όσον αφορά στα χαρακτηριστικά του, κυρίως στον τρόπο απόδοσης. Είναι έτσι, ο πρώτος κινητήρας με υπο-τετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου, σε μοτοσικλέτα που δεν είναι scooter ή custom. Και αυτό γιατί αυτοί οι κινητήρες έχουν δύναμη μόνο χαμηλά, κάτι που βολεύει με τις αυτόματες μεταδόσεις στα scooter ή όταν οδηγάς χαλαρά ένα custom. Στην περίπτωση του NC 700 X, υπήρξε λεπτομερής μελέτη του θαλάμου καύσης, βέλτιστη αναλογία μίγματος ακόμα και στις χαμηλές στροφές, ενώ έγινε προσπάθεια για περιορισμό των εσωτερικών απωλειών λόγω τριβής, όπως με τη χρήση ρουλεμάν στα κοκοράκια και την ειδική επίστρωση στα έμβολα. Μπορεί να φαντάζουν σα λεπτομέρειες, αλλά ο νέος κινητήρας είναι πολύ «ψαγμένος». Αυτό μαρτυρούν απλές λύσεις, όπως είναι η αντλία νερού πάνω στον εκκεντροφόρο και η αντλία λαδιού πάνω στο αντικραδασμικό άξονα, κάτι που σημαίνει λιγότερες απώλειες ή πιο εμπεριστατωμένες. Παράδειγμα αποτελεί ο στρόφαλος των 270ο που προσδίδει στη μοτοσικλέτα χαρακτήρα, και όχι μια απρόσωπη απόδοση. Προσεκτική ανάλυση των δεδομένων έγινε και με τον ψεκασμό, και υπάρχει ένα σώμα που έχει αναλάβει την τροφοδοσία και των 2 κυλίνδρων. Το τελικό αποτέλεσμα μιλά για 51 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 6,32 kgm μόλις στις 4.750 σ.α.λ., με πάρα πολύ μικρή κατανάλωση που φθάνει τα 3,58 L/100km (μέτρηση WMTC). Όλα αυτά όμως είναι στο εσωτερικό του κινητήρα και δε φανερώνουν τη διαφορετικότητά του. Αυτό που το κάνει να δείχνει ξεχωριστό, είναι η μεγάλη κλίση των κυλίνδρων του, στις 62 μοίρες. Με αυτό το τρικ, οι Ιάπωνες μηχανικοί, όχι μόνο χαμήλωσαν το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, αλλά άφησαν και πολύ χώρο ακριβώς από πάνω στη θέση που συνήθως βρίσκεται το ρεζερβουάρ. Τέλος, ο κινητήρας αυτός θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τη μία με το μηχανικό των 6 ταχυτήτων και την άλλη με το DCT (σειριακό/αυτόματο διπλού συμπλέκτη).
Yamaha Ray ZR - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
QJMOTOR SRV600V: Με κινητήρα V4 ευχόμαστε να το δούμε στην Ευρώπη
Στα σκαριά υβρίδιο ηλεκτρικού scooter-μοτοσυκλέτας από BMW και TVS
ESF Tiger MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση
Παπί ή Scooter - Ποιο είναι το ιδανικό για delivery;
Hokuto: Μια Moto Guzzi SP3 1000 από τη Monza που κλείνει το μάτι στην Ιαπωνία
Νέα μοντέλα Piaggio & Vespa στη Μoto Tσαραμιάδης
Νταής Θωμάς: Γνήσια ανταλλακτικά, αξεσουάρ και είδη ένδυσης KTM / Ducati
Νέες τιμές Yamaha: Στα 19.600 ευρώ το πλουσιότερο Tracer 9 GT+
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr