Πλαίσιο: Ενισχυμένο
Τo πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο προέρχεται επίσης από το Z1000, με κάποιες διαφορές, όμως, να κάνουν την εμφάνισή τους, προκειμένου να εξυπηρετηθεί με μεγαλύτερη επιτυχία ο ρόλος του Versys. Με μικρές επεμβάσεις, οι Ιάπωνες βελτίωσαν την ακαμψία του, μίκρυναν τη γωνία κάστερ και το ενίσχυσαν στα πλαϊνά μέρη. Το υποπλαίσιο στο πίσω μέρος, από την άλλη, είναι ατσάλινο και σωληνωτό, ικανό να σηκώσει το μεγάλο βάρος (συνεπιβάτης και βαλίτσες) για το οποίο προορίζεται το Versys.
Αναρτήσεις: Μη συμβατικές επιλογές
Όσον αφορά στο σύστημα των αναρτήσεων, η Kawasaki εξόπλισε το Versys με τεχνολογίες που δε μπορούν να χαρακτηριστούν συμβατικές. Το αμορτισέρ πίσω είναι, όπως αναμενόταν, οριζόντια τοποθετημένο (όπως και στο μοντέλο των 650 κ.εκ.). Η διάταξη αυτή του αμορτισέρ ελευθερώνει χώρο στο κάτω μέρος της μοτοσικλέτας επιτρέποντας μεγαλύτερο μέγεθος για το καζανάκι της εξάτμισης και, επομένως, μικρότερο για το τελικό συνεισφέροντας στην καλύτερη συγκέντρωση των μαζών. Η διαδρομή του είναι 150 χλστ. και μπορεί να ρυθμιστεί πολύ εύκολα, όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Και το πιρούνι, όμως, δεν είναι συνηθισμένο και δεν αναφέρομαι μόνο στο γεγονός ότι, είναι ανεστραμμένο. Η Kawasaki χρησιμοποίησε εδώ τεχνολογία που θυμίζει αυτή των Big Piston πιρουνιών και οι παρεμβάσεις των Ιαπώνων επιτρέπουν στη διάμετρο των κυλίνδρων να φτάνει τα 25 χλστ. (στα συμβατικά πιρούνια δεν ξεπερνούν τα 20 χλστ.).
Συνολικά, η λειτουργία των αναρτήσεων είναι θετική, καθώς καταφέρνουν να είναι αρκετά σφιχτές ώστε να υποστηρίξουν sport οδήγηση, ωστόσο, παραμένουν άνετες και δεν κοπανάνε, ακόμη και με φορτωμένη τη μοτοσικλέτα.
Φρένα: Με νέες τεχνολογίες
Το σύστημα πέδησης του Versys 1000 είναι ισχυρό και θα υποστηρίξει τη sport οδήγηση, σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν είναι απότομο ή απόλυτο στη συμπεριφορά του. Δεν απαιτεί από τον αναβάτη sport εμπειρία και μπορεί να χαρακτηριστεί φιλικό για κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στην κατηγορία.
Στο μπροστινό φρένο βρίσκονται δύο δίσκοι τύπου μαργαρίτας με διάμετρο 300 χλστ., οι οποίοι συνοδεύονται από αντικριστές τετραέμβολες δαγκάνες. Αντίστοιχα, ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 250 χλστ., ενώ η δαγκάνα είναι μονού εμβόλου.
Αυτό που ξεχωρίζει, όμως, είναι το σύστημα ABS. Προερχόμενο από το ZX-10R Ninja, φέρει την υπογραφή της Bosch. Είναι το μικρότερο και ελαφρύτερο σύστημα αυτή τη στιγμή στην παραγωγή και χρησιμοποιεί νέες ηλεκτρονικές τεχνολογίες. Ανήκει, τέλος, στον στάνταρ εξοπλισμό του Versys 1000.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr