Piaggio MP3 300LT Hybrid
Τιμή: 8.650 ευρώ.
Το πρώτο μοντέλο της Piaggio που εκμεταλλεύτηκε την υβριδική τεχνολογία ήταν το MP3 των 125 κ.εκ. και οι Ιταλοί επέκτειναν την γκάμα των υβριδικών τους οχημάτων με το MP3 300 LT Hybrid. Οι αισθητικές διαφορές ανάμεσα σε ένα απλό MP3 300 LT και σε ένα υβριδικό είναι ελάχιστες. Αρχικά, ξεχωρίζουν λόγω του χρώματος, καθώς το Hybrid διατίθεται αποκλειστικά σε λευκό, με μπλε πλαστικά να κοσμούν το εσωτερικό της ποδιάς και τον πίνακα ελέγχου.
Ο θερμικός είναι ο γνωστός Quasar των 278 κ.εκ., μονοκύλινδρος, με ισχύ 25 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 2,8 kgm στις 3.500 σ.α.λ., ενώ οι επιδόσεις του είναι ελαφρά αυξημένες (συν 30% σύμφωνα με την Piaggio) σε σύγκριση με αυτές ενός απλού MP3.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας, έχει ισχύ 2,6 kW και ροπή 1,5 kgm. Τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία βρίσκεται κάτω από τη σέλα και ψύχεται με αέρα. Οι δύο κινητήρες μπορούν να λειτουργούν είτε μόνοι είτε συνεργαζόμενοι. Εκεί οφείλονται και οι ελαφρώς αυξημένες επιδόσεις του θερμικού. Αναλυτικότερα, όταν το MP3 λειτουργεί στο mode Hybrid Power, ο θερμικός κινητήρας κινεί το scooter, ενώ ο ηλεκτρικός υποβοηθά, αυξάνοντας τις επιδόσεις του.
Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ (A/Ψ), 4Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 278
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 25/7.500 (2,6 kW)
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,8/3.500 (1,5 kgm)
Βάρος (κιλά) 257
Ενεργητική ασφάλεια 8
Οδική συμπεριφορά 7
Κινητήρας μετάδοση 8
Φρένα 8
Ποιότητα κατασκευής 8
¶νεση 8
Κατανάλωση 8
Τιμή-εξοπλισμός 6
Τελική βαθμολογία 7,63
ΥΑΜΑΗΑ ΝMax Turbo προ των πυλών
Παρουσίαση: Luma Escudo Compact και Solido D18
QJMotor SVT650: Κοστίζει όσο το V-Strom πριν 20 χρόνια
Δημοπρατήθηκε σπάνια Ducati 999R FILA
100% συνθετικό λιπαντικό Ipone Katana 10W30
Σετ αλυσίδα D.I.D με γρανάζια JT για Yamaha Crypton-X 135
Βάση κινητού με θήκη SP Connect Moto Bundle Universal Case
Δύο νέα logo κατοχυρώνει η Royal Enfield
QJMOTOR SVT 650: Οι V2 τραγουδούν ακόμα
Γενναία μείωση τιμής στο Husqvarna Norden!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr