Αισθητικά, το Inazuma 250 έχει σχεδιαστεί ώστε να θυμίζει το θρυλικό B-King της Suzuki, προσφέροντας έναν άγριο χαρακτήρα στη μοτοσικλέτα. Σημειώστε πως το όνομα Inazuma, σημαίνει «αστραπή» στα ιαπωνικά, και θα καταλάβετε τις επιθετικές διαθέσεις των Ιαπώνων. Η εν λόγω κατηγορία έχει πάρει τους τελευταίους μήνες τα πάνω της, χάρη στην ανάγκη των αναβατών ανά τον κόσμο για οικονομικές και πρακτικές μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού. Επίσης, οι μοτοσικλέτες αυτές αποτελούν εξαιρετικά entry level δίκυκλα, μιας και συνδυάζουν τη φιλικότητα με την αισθητική, τους χώρους, και το μέγεθος μεγαλύτερης μοτοσικλέτας -και το Inazuma διαθέτει ακριβώς αυτές τις αρετές.
Πριν λίγες μέρες, ήρθε στην Ελλάδα ένα εκθεσιακό κομμάτι Inazuma, για μια πρώτη επαφή με το δημοσιογραφικό κοινό. Το μοντέλο αυτό δεν είχε κλειδί, κι έτσι η πρώτη παρουσίαση περιορίστηκε στα στατικά πλάνα που βλέπετε. Πρώτες εντυπώσεις; Το Inazuma 250 είναι πολύ ομορφότερο από κοντά, από ότι στις φωτογραφίες! Με διαστάσεις μεγαλύτερης μοτοσικλέτας, έρχεται προσεγμένο και στην τελευταία λεπτομέρεια. Επίσης, ξεχωρίζει το εντυπωσιακό φτερό μπροστά, που κατεβαίνει αρκετά χαμηλά, προσφέροντας άριστη προστασία από τα νερά. Τις καλύτερες όμως εντυπώσεις άφησε η υψηλή ποιότητα της μοτοσικλέτας, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως όταν έρθει προς διάθεση στην Ελλάδα, θα διαθέτει ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή.
Τα μπροστινά φλας είναι έξυπνα ενσωματωμένα στα πλαινά του ρεζερβουάρ, όπως στο B-King, οι καθρέπτες είναι σχεδιασμένοι ειδικά για το Inazuma, ενώ έχει τάπα αεροπορικού τύπου. Το ατσάλινο, κλειστό, σωληνωτό πλαίσιο, σχεδιάστηκε με γνώμονα τη στιβαρότητα και το sport κράτημα. Για τον ίδιο λόγο, πίσω βρίσκουμε ένα μονό αμορτισέρ, ενώ μπροστά το συμβατικό πιρούνι διαθέτει και ενισχυτική γέφυρα! Το τιμόνι είναι τύπου κλιπ-ον, με τα γκριπ να δένουν πάνω από τις πλάκες. Η Suzuki δεν αμέλησε να περάσει με χρώμιο τις εξατμίσεις, και το σωλήνα της τρόμπας του ψυκτικού, δίνοντας μια αίσθηση πολυτέλειας στο Inazuma. Στην καρδιά της μοτοσικλέτας, βρίσκουμε ένα δικύλινδρο εν σειρά κινητήρας, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και αισθητήρα «λ», για μέγιστη οικονομία καυσίμου -αλλά φυσικά και για τις προδιαγραφές ρύπων. Επιπλέον, ο στρόφαλος των 180ο διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, για ελαχιστοποίηση των κραδασμών.
Η Suzuki δεν έχει ακόμα ανακοινώσει στοιχεία για την ιπποδύναμη του Inazuma, αλλά μιλάει για έμφαση στην απόδοση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ένα επιπλέον στοιχείο που μας άφησε καλές εντυπώσεις είναι τα πανέμορφα όργανα της μικρής μοτοσικλέτας. Στο κέντρο βρίσκεται ένα αναλογικό στροφόμετρο που δείχνει έως και 13.000σαλ, ενώ υπάρχει και ψηφιακή οθόνη, χωρισμένη στα δύο. Στο ένα μέρος της βρίσκουμε ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, και στο άλλο έχουμε ενδείξεις κοντέρ, βενζίνης, ρολόι, 2 χιλιομετρητές, ένδειξη για service, κλπ. Τέλος, το Inazuma διαθέτει μια λυχνία στο στροφόμετρο, που αν ρυθμιστεί στη θέση Eco, ανάβει στις κατάλληλες στροφές, ώστε να αλλάζετε ταχύτητες στην ιδανική στιγμή για μείωση της κατανάλωσης!
Το Inazuma 250 αναμένεται να έρθει επίσημα προς πώληση στην Ελλάδα το Καλοκαίρι, σε τιμή έκπληξη, και σε δύο χρώματα, μαύρο και κόκκινο.