Καταρχάς, δύσκολα θα συναντήσεις στη μεσαία-μεγάλη κατηγορία άλλο on-off με τέτοια ποιότητα κατασκευής, με τόσα μαζεμένα κομφόρ και με τόσο πλούσιο βασικό αλλά και aftermarket εξοπλισμό. Η βαφή είναι ποιοτική, το βερνίκι παχύ, τα πλαστικά ανθεκτικά, η αισθητική μπορεί να θυμίζει αρκετά BMW, αλλά είναι πιο αρμονική, αντικειμενικά ομορφότερη και χωρίς τις στιλιστικές ακρότητες των Βαυαρών. Το εκτεθειμένο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ένα ποίημα (κάνει και ρίμα), το εμπρός πάνω φτεράκι διακριτικό, τα χρώματα σοβαρά και η χωροταξία καλωδίων, μετάλλων και πλαστικών, υποδειγματική. Γενικά, το design του Tiger 800 είναι όσο "περιπετειώδες" χρειάζεται, ώστε να μπολιάζει την κατασκευή και με ελαφρές χωμάτινες adventure πινελιές, χωρίς όμως να χάνεται ο κυρίαρχος ασφάλτινος χαρακτήρας του.
Δεν υπάρχει πουθενά βίαιο ξέσπασμα και η ηλεκτρική λειτουργία του 800 βοηθά τη μοτοσικλέτα να αναδείξει τις αρετές της σε οριακές οδηγικές συνθήκες, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να "την βγάζει καθαρή" ακόμα και στα πιο άγαρμπα, δικά του λάθη. Ούτε και κραδασμοί υπάρχουν πουθενά, οπότε και σε αυτόν τον τομέα το τρικύλινδρο σύνολο παίρνει άριστα.
Οι αναρτήσεις συμπεριφέρονται ως ενιαίο σύνολο, όσα χιλιόμετρα και να γράφει το κοντέρ, ενώ η μοτοσικλέτα βουτάει στη στροφή, παίρνοντας μεγάλες κλίσεις, χωρίς το παραμικρό κούνημα, γλίστρημα ή άλλο ατόπημα. Ακόμα κι όταν υπό μεγάλη κλίση κλείνεις το γκάζι, με πολλές στροφές στον κινητήρα, ο πίσω τροχός γλιστρά γλυκά, εγώ συνεχίζεις να αισθάνεσαι άνετα. Και τα φρένα, μπρος και πίσω, δυνατά και με αίσθηση, ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Ό,τι και να γράψουμε για το κράτημα του 800, λοιπόν, πιστέψτε μας, είναι λίγο.
Τιμή: 9.090 ευρώ
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 3K, Υ/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 799
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 94/9.300
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 8/7.850
Βάρος (κιλά): 210
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr