LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με τις αλλαγές της ιαπωνικής εταιρίας το συγκεκριμένο concept δικαίως φέρει τα αρχικά ΤΤ στο όνομά του που μεταφράζονται σε Tout Terrain (παντός εδάφους).

Σημαντικά πιο άκαμπτο το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι του πρωτότυπου σε σχέση με αυτό του απλού TTX.

Επιπλέον ενίσχυση στο πλαίσιο προσφέρει η συγκεκριμένη γέφυρα. Πλέον μπορείτε να κάνετε άλματα άφοβα!

Σκληρές βαλίτσες αλουμινίου για τα μεταφορά αντικειμένων με απόλυτη ασφάλεια.

Πάνω σε αυτό το μοντέλο που κινείται από ένα τετράχρονο ψεκαστό μοτέρ 115 κ.εκ. βασίστηκε το concept της Yamaha Ταϊλάνδης.

Προστατευτικές μπάρες για τα πλαστικά αλλά και μεγάλοι προβολείς κάνουν το ΤΤΧ να δείχνει ακόμη πιο περιπετειώδες.

H ενίσχυση του πίσω τροχού με το ψαλίδι αλλά και το δεύτερο αμορτισέρ θεωρήθηκαν απαραίτητα από τη Yamaha ώστε το ΤΤΧ να αντεπεξέλθει με επιτυχία εκτός δρόμου.

Yamaha: Scooter παντός εδάφους!

Ο πυρετός των mega on-off και των Adventure χτύπησε και τα scooter! Η Yamaha, στο Σαλόνι μοτοσικλέτας της Ταϊλάνδης, παρουσίασε τo πρωτότυπο ΤΤΧ Adventure έτοιμο για κάθε κακοτράχαλο δρόμο.

 
Στο άκουσμα και μόνο της λέξης scooter, οποιαδήποτε προσπάθεια για αξιοπρεπή κίνηση στο χώμα μοιάζει σαν ανέκδοτο. To πρωτότυπο TTX έρχεται να το αλλάξει αυτό δείχνοντας με τον πλέον σοβαρό τρόπο τις διαθέσεις του για κίνηση ακόμη και εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Βασίζεται στο ΤΤΧ παραγωγής, που παρουσίασε πρόσφατα η ιαπωνική εταιρία, για την αγορά της Ταϊλάνδης, αλλά έχει δεχτεί όλες τις απαραίτητες αλλαγές για να κινηθεί με άνεση σε κακοτράχαλο έδαφος.

Το πλαίσιο, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, έχει δεχτεί μία ενισχυτική γέφυρα που ξεκινά από το λαιμό και καταλήγει κάτω από τη σέλα με στόχο τη αυξημένη ακαμψία, ενώ για τον ίδιο λόγο έχει προστεθεί ψαλίδι στη δεξιά πλευρά του πίσω τροχού. Διαφορετικές είναι και οι αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές σε σχέση με το απλό μοντέλο. Το συμβατικό πιρούνι έχει αντικατασταθεί από ένα ανεστραμμένο με μεγαλύτερης διαμέτρου καλάμια και το απλό αμορτισέρ με δύο ρυθμιζόμενα με ξεχωριστό δοχείο αζώτου!
Επίσης βλέπουμε προστατευτικές μπάρες που εκτελούν και χρέη ποδιάς για τα πλαστικά αλλά και δύο μεγάλους προβολείς για έξτρα φωτισμό, όπως ακριβώς και στα…mega on-off, ενώ οι ακτινωτοί του τροχοί φέρουν άκρως χωμάτινα ελαστικά.

Το ΤΤΧ, αν και δεν πρόκειται να το δούμε ποτέ να καταπίνει χιλιόμετρα σε κάποιο αυτοκινητόδρομο ή στην έρημο Σαχάρα, θα αποτελούσε μία πολύ καλή λύση για κίνηση σε χωματόδρομους και συγκεκριμένα ως ενοικιαζόμενο, ειδικά για τους δρόμους των νησιών μας. Προς το παρόν βέβαια είναι πρωτότυπο που δημιουργήθηκε για να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κοινού της Ταϊλάνδης στην οποία πωλούνται κάθε χρόνο περίπου δύο εκατομμύρια μοτοσικλέτες. Αν μία μεγάλη μερίδα αυτού του κοινού αντιδράσει θετικά ίσως να περάσει στην παραγωγή και ποιος ξέρει ίσως μια μέρα το δούμε κα στους ελληνικούς δρόμους.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ