Ανάμεσα στις εκατοντάδες προτάσεις των δικύκλων από κάθε κατηγορία, υπάρχουν κάποια που ξεχωρίζουν επειδή είναι τα καλύτερα και κάποια επειδή είναι τα φθηνότερα.
Υπάρχει, όμως, και η ενδιάμεση κατηγορία, αυτή των value for money, των μοντέλων δηλαδή που προσφέρουν πολλά και ζητούν λίγα σε αντάλλαγμα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε κάποια από αυτά.
Aprilia Mana 850
Αυτοματοποίηση
Παίρνω: Αυτόματη μοτοσικλέτα με χώρους!
Τιμή: 8.780 ευρώ
Το Aprilia Mana 850 αποτελεί μια μοτοσικλέτα, μολυσμένη από τον ιό των scooter! Το πρώτο σύμπτωμα είναι η αυτόματη μετάδοση, η οποία, όμως, σου δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς και αλλάζοντας σχέσεις, μέσω δύο μπουτόν στο τιμόνι και χωρίς συμπλέκτη. Το δεύτερο είναι ο μεγάλος χώρος που συναντάται εκεί που κανονικά θα βρισκόταν το ντεπόζιτο της βενζίνης και ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος. Στο δρόμο, το Mana καταφέρνει, δίχως να χάνει μέρος της φιλικής του συμπεριφοράς, να αντεπεξέλθει ικανοποιητικότατα και σε ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς. Στο όριο η μοτοσικλέτα είναι προβλέψιμη φροντίζοντας να ενημερώσει τον οδηγό για την κατάσταση. Στην ασφυκτική κίνηση η αυτόματη μετάδοσή της είναι αναντικατάστατη γλιτώνοντας την επιπλέον κούραση από το συμπλέκτη και την επιλογή σχέσης.
BMW G 650 GS
Ένα μικρό πλην τίμιο GS
Παίρνω: Το οικονομικότερο GS
Τιμή: 7.090 ευρώ
Η BMW έχει αποδείξει εδώ και αρκετά χρόνια πως είναι δυνατόν να απολαύσεις όλα τα πλεονεκτήματα ενός GS, χωρίς να είσαι αναγκασμένος να ξοδευτείς. Και βασικότερος εκπρόσωπος αυτής της φιλοσοφίας παραμένει το μονοκύλινδρο και πρόσφατα ανανεωμένο G 650 GS. Το G 650 GS εντυπωσιάζει με τη δυνατότητά του να μεταμορφώνεται, από παπί στην πόλη σε ταξιδευτή στην εθνική. Ειδικά στην αβάσταχτη κίνηση, ελίσσεται αέρινα ανάμεσα στα αυτοκίνητα βοηθούμενο και από τη γλυκιά λειτουργία του ψεκασμού και την ελαστικότητα του μοτέρ. Εξίσου καλή εικόνα θα δείξει και στις στροφές. Οι φιλικές αντιδράσεις και η αργή γεωμετρία θα κάνουν ακόμη και τον αρχάριο να νιώσει άνετα, ενώ ένας έμπειρος αναβάτης θα κινηθεί με αρκετά σβέλτο ρυθμό.