Για
σχεδόν 15 χρόνια, η σειρά Grand Dink έχει συμβάλλει αποφασιστικά στη εδραίωση του ονόματος
της Kymco στην παγκόσμια αγορά ως μία από
τις μεγαλύτερες κατασκευάστριές εταιρίες scooter. Τα Grand Dink έχουν ήδη 120.000 πωλήσεις μόνο στην απαιτητική ιταλική
αγορά και έχουν ανάγει τα συγκεκριμένα scooter ως τα best seller της Kymco. Στην 4η γενιά του,
το G-Dink 300i συνδυάζει την μοντέρνα σχεδίαση
με τα παραδοσιακά δυνατά στοιχεία της κατηγορίας GT, δηλαδή τους μικρούς τροχούς, για μεγάλη ευελιξία, τους πολύ καλούς
αποθηκευτικούς χώρους, την επίπεδη και πρακτική ποδιά και φυσικά την καλή
προστασία από τον αέρα.
Το νέο μοντέλο της Kymco κινείται από ένα σύγχρονο υγρόψυκτο μοτέρ 300 κ.εκ. το οποίο χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό ψεκασμό για την τροφοδοσία του και αποδίδει 23 ίππους και 2,5 Kgm ροπής! Σύμφωνα με την Kymco, το εν λόγω μοτέρ είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να βγάζει τη δύναμή του στο δρόμο ομαλά και χωρίς ξεσπάσματα, κάτι που το καθιστά ιδιαίτερα φιλικό για τους νέους αναβάτες.
Το πλαίσιο του είναι ολοκαίνουριο, με διπλούς χαλύβδινους σωλήνες στο μπροστινό μέρος προκειμένου το G-Dink να επιτύχει υψηλές τιμές στον τομέα της ακαμψίας, ενώ οι αναρτήσεις, σύμφωνα με την Kymco, πετυχαίνουν τη χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και σπορτίβ συμπεριφορά, εξαλείφοντας τις ενοχλητικές ταλαντώσεις στις υψηλές ταχύτητες. Στον τομέα των φρένων το νέο GT scooter φέρει δύο υδραυλικά δισκόφρενα μπροστά διπλές δαγκάνες και σωληνάκια «υψηλής πιέσεως» που προσφέρουν, σύμφωνα με την εταιρία, μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης και πολύ καλή αίσθηση.
Το G-DINK αναμένεται σύντομα (μέσα στον Ιούνιο 2012) στην ελληνική αγορά. Θα είναι διαθέσιμο σε 3 χρώματα (Λευκό, Μεταλλικό Μαύρο και Γκρι), σε τιμή που θα κρατηθεί σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα.
Τα πιο δυνατά Sport Touring της αγοράς μέχρι 900cc
Δοκιμή Voge DS900X: Το τυχερό 9άρι
Οι διανομείς δεν είναι δούλοι κανενός
QJMotor SRT 550S: Καινοτόμα και ταξιδιάρα με ξεχωριστό σχεδιασμό και πλούσιο εξοπλισμό
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Θα αντέξουν οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες απέναντι στην επέλαση των Κινέζων;
X-MAX 300: Αν το προηγούμενο πούλαγε, του 2025 θα σαρώσει
Royal Enfield Himalayan 450 – Test
Βλέπεις δίκυκλο να έχει παρκάρει έτσι. Τι κάνεις;
Test βάση κινητού: SP Connect Moto Mount Pro
Benelli Imperiale 400: Αυτοκρατορική Κομψότητα με Ρετρό Ψυχή
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr