Δε
μας αρέσει να παίζουμε με κλισέ, αλλά στο θέμα που ακολουθεί θα παίξουμε με
αρκετά από αυτά. Σκεφτείτε, λοιπόν, το εξής: πόσο rock είναι ένας τύπος μέσα
στο αυτοκίνητό του, ακινητοποιημένος στην κίνηση και με ψύξη από το air-condition; ΟΚ, μπορεί να ακούει rock στο ραδιόφωνο και να
βρίζει επιδεικτικά την τύχη του και τους υπόλοιπους οδηγούς, επειδή είναι εδώ
και μισή ώρα στο ίδιο σημείο, αλλά και πάλι αυτό δεν αρκεί για αυθεντικό rock lifestyle.
Από
την άλλη, πάνω σε μια μοτοσικλέτα, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οι κανόνες
του μποτιλιαρίσματος δεν ισχύουν, η ελευθερία είναι μεγαλύτερη (όπως κι αν
προτιμήσετε να τη δείτε – από τον αέρα που σε χτυπά, μέχρι την άνεση με την
οποία θα φτάσεις στον προορισμό σου) και η μουσική στα αυτιά σου μπορεί να
ποικίλλει από τον μπάσο ήχο της εξάτμισης ενός custom μέχρι το αφηνιασμένο
ουρλιαχτό ενός τετρακύλινδρου μοτέρ, ένα βήμα πριν από τα κόκκινα.
Φυσικά,
υπάρχουν οι λόγοι της πρακτικότητας. Με ένα δίκυκλο θα φτάσεις πιο γρήγορα και
άνετα στον προορισμό σου, θα πληρώσεις λιγότερα και θα παραμείνεις πιο ήρεμος.
Ωστόσο, αυτοί συμπληρώνονται κι από ψυχολογικούς παράγοντες. Πάνω στη
μοτοσικλέτα εσύ είσαι ο κύριος του δρόμου. Δεν οδηγείς ένα κτήνος δύο και τόνων
που θα σε κάνει ό,τι θέλει, αλλά μια ελαφρύτερη κατασκευή που σου παραχωρεί
απόλυτο έλεγχο πάνω της. Επιπλέον, δε μένεις απομονωμένος από τον έξω κόσμο,
αλλά παραμένεις μέρος του, ακόμη κι αν μένεις εκτεθειμένος στα τερτίπια του
καιρού. Αλλά από πότε το rock συνδέθηκε με το βόλεμα;
Στο θέμα που ακολουθεί παίζουμε με κάποια από τα rock και μοτοσικλετιστικά
κλισέ και σας προτείνουμε 17 μοντέλα για κάθε οπαδό της rock μουσικής, όποιο είδος
της κι αν προτιμά. Με λίγα λόγια, είτε ακούτε heavy metal, είτε alternative, είτε punk, είτε classic rock, παρακάτω θα βρείτε το μοντέλο (μοτοσικλέτα, παπί ή scooter) που καλύπτει
περισσότερο τις… μουσικές σας προτιμήσεις.
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr