Τιμή: 1.750 ευρώ
Δεν πρόκειται να δείτε punk με ακριβή μοτοσικλέτα, ούτε καν με κάποιο μοντέλο που απαιτεί εξειδικευμένο service και συντήρηση. Γιατί ο συγκεκριμένος αναβάτης θέλει κάτι φτηνό και απλό, ώστε, πιστός στην DIY φιλοσοφία, να το συντηρεί μόνος του. Με λίγα λόγια, θέλει ένα παπί, σαν το Honda Wave 110i.
Το Wave αποτελεί ένα από τα οικονομικότερα παπιά της αγοράς, χάρη στη χαμηλή τιμή απόκτησης και την ιδιαίτερα οικονομική κατανάλωση. Επιπλέον, όπως κάθε παπί, απαιτεί λίγη συντήρηση, την οποία μπορεί άνετα να αναλάβει ο αναβάτης του! Γιατί, όμως, ένας punk να προτιμήσει το Wave κι όχι, ας πούμε, το «συγγενές» Innova; To Wave διαθέτει περισσότερο νεύρο από το υπερδημοφιλές παπί της Honda, χάρη στις κοντύτερες σχέσεις του κιβωτίου και μπορεί να κινηθεί σε πιο σβέλτους ρυθμούς.
Οι επιδόσεις του και η λειτουργία του κινητήρα θα ευνοήσουν τη γρήγορη οδήγηση και οι προσπεράσεις θα πραγματοποιηθούν με χαρακτηριστική ευκολία, ακόμη και σε μεσαίες αστικές ταχύτητες. Επιπλέον, σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, ο αναβάτης θα νιώσει ότι οδηγεί ποδήλατο και οι ελιγμοί θα έρθουν με ελάχιστη προσπάθεια. Για αυτό φροντίζει και το καλό πλαίσιο, ενώ όταν έρθουν οι κλίσεις σε στροφές θα αναλάβουν οι σφιχτές αναρτήσεις, προσφέροντας σταθερότητα.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 109,1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 8,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,88/5.500
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr