Όσον αφορά στο F 700 GS, αυτό δεν
είναι παρά ένα ανανεωμένο 650, με νέο όνομα. Οι Βαυαροί προχώρησαν σε αλλαγές
στον γνωστό δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 798 κ.εκ. (ο οποίος ήταν και
παραμένει κοινός για τα δύο μοντέλα), με αποτέλεσμα το F 700 GS να αποδίδει
πλέον 75 ίππους (4 παραπάνω από το 650) και 7,85 kgm ροπής (0,25 περισσότερα από το 650). Τα νέα αυτά
δεδομένα, σε συνδυασμό και με το κοντύτερο κιβώτιο ταχυτήτων που διαθέτει το
700 GS, καθιστούν τις αποκρίσεις του γκαζιού πιο άμεσες και τη συμπεριφορά του
κινητήρα περισσότερο απολαυστική.
Ανανεωμένο είναι και το σύστημα πέδησης. Η σημαντικότερη νέα προσθήκη αφορά στο μπροστινό φρένο, όπου τοποθετήθηκε και δεύτερος δίσκος, αλλά και την αντικατάσταση του προηγούμενου ABS με ένα δικάναλο σύστημα νέας γενιάς (στον στάνταρ εξοπλισμό).
Μικρές αλλαγές είχαμε και στον τομέα της αισθητικής, η οποία ανανεώθηκε και για τα δύο μοντέλα. Τα πλαστικά στο πλάι έγιναν πιο αιχμηρά, τα γραφικά έχουν αλλάξει και ο πίνακας οργάνων ανανεώθηκε, μαζί με τα χειριστήρια του τιμονιού. Επιπλέον, το F 700 GS διαθέτει νέα ζελατίνα.
Εκτός των αισθητικών αλλαγών, το έτερο GS, το F 800, δεν έχει κάποιες αλλαγές, με μια μικρή εξαίρεση που αφορά στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η BMW κάνει το χατίρι σε όσους ζήτησαν ένα χαμηλότερο F 800 GS και προσφέρει ένα κιτ με χαμηλότερη σέλα και αναρτήσεις. Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό και των δύο μοντέλων συναντάμε - για πρώτη φορά σε μεσαία on-off – το σύστημα ηλεκτρονικής ρύθμισης αναρτήσεων ESA, καθώς και το traction control της BMW, το ASC.
Τα παραπάνω στοιχεία είναι όλα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η BMW, η οποία δε μιλά συγκεκριμένα για τις αλλαγές στον κινητήρα που ευθύνονται για την αύξηση των επιδόσεων του F 700 GS, τις διαμέτρους των δίσκων και άλλες λεπτομέρειες.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr