Το Vision ακολουθεί σε αυτόν τον τομέα ένα δρόμο εναλλακτικό και διαθέτει μονό αμορτισέρ πίσω, κάτι που δε βλέπουμε συχνά στην κατηγορία. Το πιρούνι του, πάντως, είναι καθ’ όλα συμβατικό. Το ίδιο και η συμπεριφορά των αναρτήσεων ως σύνολο. Σχετικά σφιχτές, ώστε να ευνοήσουν τη γρήγορη οδήγηση, συνεργάζονται άψογα με το πλαίσιο, ώστε να προσδώσουν σταθερότητα στο scooter, ακόμη και σε ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική. Το τίμημα, όμως, θα έρθει σε κακοτράχαλους δρόμους. Ένα μεγάλο εμπόδιο ή ο υπερκερασμός του με μεγάλη ταχύτητα θα προκαλέσουν το τερμάτισμα του πιρουνιού. Σε πραγματικά κακούς δρόμους, αυτό το φαινόμενο θα κουράσει, αντιμετωπίζεται, όμως, με λίγη προσοχή και πειραματισμούς με τη ρύθμιση της προφόρτισης.
Το Wave, από την άλλη, δε μοιάζει να έχει να προσφέρει κάτι διαφορετικό στην κατηγορία του, ωστόσο, είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό στον τομέα των αναρτήσεων. Αυτό οφείλεται στην εξαιρετική προοδευτικότητά τους, η οποία θα εξαφανίσει κάθε ανωμαλία του εδάφους, πριν καλά-καλά οι συνέπειές της φτάσουν στη μέση του αναβάτη. Στον αντίποδα, όμως, οι αναρτήσεις δε θα φανούν τόσο αποτελεσματικές σε ταχύτητες κοντά στην τελική του Wave, εκεί που το τιμόνι θα παρουσιάσει κοσκινίσματα.