Στο τομέα της αισθητικής και τα δύο scooter κάθονται απόλυτα φυσικά στο μάτι με το καθένα να προτάσσει τη δική του ταυτότητα. Το Xenter είναι το πιο φρέσκο από τα δύο. Με το Top Case στη θέση του δείχνει και είναι αρμονικά σχεδιασμένο και η μεγάλη πλαστική βαλίτσα έχει τοποθετηθεί πάνω του με τον πλέον σωστό τρόπο χάρη στη σχάρα που είναι ενσωματωμένη στη σχεδίαση του. Χωρίς αυτή, η ουρά του Xenter αποκτά νέα δυναμική. Δείχνει και είναι αιχμηρή και θυμίζει αρκετά αντίστοιχη σπορ μοτοσικλέτας λόγω και της τοποθέτησης του μονού αμορτισέρ που δεν παρεμβαίνει καθόλου στις γραμμές της. Κατά τα άλλα, το Xenter φέρει το οικογενειακό look των scooter της Yamaha και από μπροστά θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως το μικρό αδερφάκι του X-City.
Κάτω από τη μηλιά έχει πέσει και το SH, καθώς μοιάζει αρκετά με το μεγαλύτερο 300άρι. Το scooter της Honda είναι επίσης κομψό και σύγχρονο, αν και πιο συντηρητικό σε σχέση με το Yamaha, κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό. Βέβαια, το SH της δοκιμής ήταν η σπορ αισθητικής έκδοση R. Το λευκό του χρώμα κάνει πολύ όμορφη αντίθεση με το μαύρο τιμόνι, το επίσης μαύρο πλαστικό πάνω από τις γρίλιες του ρύγχους και τα ομόχρωμα φιλέτα των πλαϊνών πλαστικών. Σε συνδυασμό με τις μαύρες ζάντες, το SH έχει αποκτήσει ένα διακριτικό σπορ τόνο που του ταιριάζει πολύ.
Στον τομέα της ποιότητας και τα δύο scooter βρίσκονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα στους τομείς της βαφής, της συναρμογής των πλαστικών αλλά και της συναρμολόγησης. Στο Xenter, αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι τα ανάγλυφα πλαστικά της ποδιάς που προσδίδουν μία εικόνα πολυτέλειας στην κατασκευή. Στο SH, αυτό που τις χαλά έστω και ελάχιστα είναι η σχεδίαση των διακοπτών στο τιμόνι οι οποίοι, όμως είναι απόλυτα λειτουργικοί.
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr