Βγάλτε από το μυαλό σας σπριντ, κατοστάρια και παγκόσμια ρεκόρ. Το Sprinter 125i αποτελεί έναν δρομέα μέσων αποστάσεων, ο οποίος, όμως, μπορεί να προσαρμόσει σε μια ευρεία γκάμα το ρυθμό του.
Βολεμένος πάνω στην άνετη για την κατηγορία σέλα του, ο αναβάτης θα διαπιστώσει πως σκοπός του παπιού δεν είναι τόσο οι γρήγορες εκκινήσεις και οι άμεσες επιταχύνσεις. Η φιλοσοφία του Sprinter για την καθημερινή κίνηση είναι πιο ομοιογενής και χαλαρή. Ο κινητήρας έχει την απαραίτητη δύναμη από χαμηλά και, χάρη στο γεγονός ότι και η μετάδοση δεν είναι πολύ κοντή, μπορεί να διατηρηθεί και ψηλά, σε εξορμήσεις εκτός πόλης. Εκεί, βέβαια, λείπει η προστασία από τον αέρα, ωστόσο, το παπί της Daytona αποδεικνύεται αρκετά σταθερό.
Λαβή για παράπονα, όμως, θα δώσουν οι κραδασμοί και οι τριγμοί στα πλαστικά που παρατηρούνται έντονα στις μεγάλες ταχύτητες.
Το Sprinter, όμως, δεν πτοείται, γνωρίζοντας πως στο φυσικό του περιβάλλον – εκεί που οι δρόμοι είναι στενοί και συχνά απροσπέλαστοι από άλλα οχήματα – προσφέρει πολλά περισσότερα. Ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, θα κινηθεί γρήγορα και με ευελιξία. Ελαφρύ, με επιδόσεις και συμπεριφορά που επιτρέπουν έναν βαθμό πίεσης από πλευράς αναβάτη, το Sprinter δε χρειάζεται sport συμπεριφορά για να κάνει τη δουλειά του. Θα σε πάει στον προορισμό σου γρήγορα και με ασφάλεια – δε θα σου κάνει τη χάρη, όμως, να εξαφανιστείς πρώτος στο φανάρι ή να στρίψεις τόσο που να νομίζεις ότι οδηγείς μοτοσικλετάκι.
Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Το παπί της Daytona προσφέρει πρακτικότητα, οικονομία και αδιαπραγμάτευτη άνεση για δύο άτομα. Το βασικό μελανό σημείο στην περίπτωση του δικάβαλου, είναι η ευκολία με την οποία θα βρει στην άσφαλτο το κεντρικό σταντ, σε μεγάλες κλίσεις ή κατέβασμα πεζοδρομίων.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr