Οι διαφορές του SH 150i 2012, από το προηγούμενο είναι τόσο πολλές, και τόσο σημαντικές, ώστε να μπορούμε άνετα να μιλάμε για εκ βάθρων ανασχεδιασμό. Νέο πλαίσιο, νέος κινητήρας, τα πάντα όλα νέα!
- Ολοκαίνουργιο ABS (για 1η φορά) δυο καναλιών, ακόμα ελαφρύτερο από τη μονάδα του SH 300i στα 630 γραμμάρια. Χωρίς CBS.
- Δυο διαφορετικά μοντέλα. Ένα με ABS, κι ένα με CBS (το τελευταίο δεν θα έρθει Ελλάδα).
- Επανασχεδιασμένο, ελαφρύτερο πλαίσιο, με μεγαλύτερο κάδο που χωράει ένα full-face κράνος.
- Νέες 10μπρατσες ελαφρύτερες αλουμινένιες ζάντες, αντί για τις προηγούμενες 5μπρατσες.
- Πέντε θέσεις προφόρτισης, αντί για τρεις προηγουμένως.
- Μικρότερο συνολικό βάρος.
- Ολοκαίνουργιος κινητήρας eSP, με εκπληκτική οικονομία καυσίμου, και μικρότερες τριβές παντού.
- Σύστημα Idling-stop, και ACG, με κατάργηση της συμβατικής μίζας.
- Πλάγιο σταντ (εκτός του κεντρικού) στο βασικό εξοπλισμό.
- Αντικλεπτικό σύστημα στον κεντρικό διακόπτη.
- Κουμπί ανοίγματος σέλας.
- Νέο, πιο σύγχρονο design, με φοβερή προσοχή στη λεπτομέρεια (πλαστικά χωρίς ραφές, logo SH στον… προβολέα, χωμένα 3D logos στα πλαινά πλαστικά, νέο κάλυμμα εξάτμισης.