LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κλασικές λύσεις πίσω για το Χ10 350. Τα αμορτισέρ προσφέρουν καλή ποιότητα κύλισης και άνεση και θα δυσκολευτούν μόνο στις πολύ μεγάλες ανωμαλίες.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις: Κλασική συνταγή

Το πλαίσιο του X10 ακολουθεί την παραδοσιακή σχεδιαστική οδό, αν και φέρει επιπλέον ενισχύσεις στο μέσο τμήμα για την ενίσχυση της ακαμψίας του. Μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 35 χλστ., ενώ πίσω, τη λύση δίνουν δύο κλασικά τοποθετημένα αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Η διαδρομή των αναρτήσεων ανέρχεται στα 125 και 120 χλστ. μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις κινούνται στο πνεύμα του X10 προσφέροντας πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης. Όσο οι ανωμαλίες παραμένουν μικρές και στρογγυλές το X10 καταφέρνει να τις εξαφανίζει. Μόνο όταν τα πράγματα αγριέψουν αρκετά, τα πίσω αμορτισέρ θα φανούν πιο σφιχτά από το ιδανικό χωρίς όμως να κοπανήσουν. Την ίδια στιγμή, το πιρούνι συνεχίζει να λειτουργεί πολύ καλά προσφέροντας άνεση χωρίς να θυσιάζει τον έλεγχο ή να τερματίζει στις ανωμαλίες.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ