LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το συνδυασμένο σύστημα πέδησης λειτουργεί εξαιρετικά. Με δυνατό παράλληλο τράβηγμα και στις δύο μανέτες αφαιρεί τα χιλιόμετρα στο κοντέρ με τον μπαλτά.

Φρένα-ASR: Ασπίδα προστασίας

Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας ήταν η Executive και αυτό σημαίνει ότι, στο στάνταρ εξοπλισμό του X10 ανήκουν, τόσο το ABS, όσο και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού. Το σύστημα προέρχεται επίσης από το 350άρι Beverly και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Aprilia. Στον τομέα του…hardware, για τα φρένα, το ιταλικό scooter χρησιμοποιεί δύο δίσκους 280 χλστ. μπροστά οι οποίοι φέρουν δαγκάνες δύο εμβόλων και λειτουργούν συνδυαστικά με το πίσω δισκόφρενο.

Στην πράξη, αυτό σημαίνει εξαιρετική λειτουργία κάτω από όλες τις συνθήκες, με το μοντέλο της Piaggio να φρενάρει δυνατά ακόμη και σε βρεγμένο και γλιστερό οδόστρωμα. Η συνδυασμένη πέδηση κάνει ακόμη πιο σπάνια την επέμβαση του πολύ καλού σε λειτουργία ABS, σε φυσιολογικές συνθήκες, ενώ τα φρένα, πέρα από δύναμη, προσφέρουν και αίσθηση στα δάχτυλα του αναβάτη. Πολύ καλά λειτουργεί και το ASR που περιορίζει άμεσα την ολίσθηση του πίσω τροχού, με ιδιαίτερα διακριτικό και πολιτισμένο τρόπο.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ