Το πρωτότυπο CB 1100F είχε παρουσιαστεί στο σαλόνι του Τόκιο, το 2007. Στις 2/10/2012, στο σαλόνι της Intermot, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε την έκδοση παραγωγής που ακούει στο όνομα CB1100.
Ο Mitsuyoshi Kohama, υπεύθυνος σχεδιασμού του CB 1100 δήλωσε με σημασία: «ο κινητήρας έπρεπε να είναι αερόψυκτος». Ο μεταλλικός, ανόθευτος από το νερό ήχος του κινητήρα, οι όμορφες ψήκτρες. «Ένας κινητήρας πρέπει να περιέχει λάδι. Όχι νερό!»
Αισθητική: κλασσική ομορφιά Η μοτοσικλέτα φυσικά πατάει πάνω στο ένδοξο παρελθόν της Honda, και ειδικά στα πρώτα CB 750. Αερόψυκτος κινητήρας, κλασσικό design, ζάντες όχι ακτινωτές, αλλά με μπράτσα στο παλιό σχέδιο, όργανα αναλογικών ενδείξεων, όπως τότε… ένα πραγματικά νοσταλγικό ταξίδι. Αχ, να μην είχε και την ψηφιακή οθόνη ανάμεσα στα «ρολόγια», η συνταγή θα ήταν πολύ πιο πιστή. Ο προβολέας είναι φυσικά στρογγυλός, τα φλας το ίδιο στρογγυλά, σε έντονο πορτοκαλί -όχι διάφανα όπως σήμερα, και το τανκ γλυπτό και ελαφρά γωνιώδες. Το CB 1100 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς. Λευκό με ασημένια πλαινά, κόκκινο με ασημένια πλαινά, μαύρο με μαύρα πλαινά.
Κινητήρας: αερόψυκτος αλλά ψεκαστός Αερόψυκτος, όπως προαναφέραμε, με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής, διαθέτοντας όμως και ψυγείο λαδιού. Οι ψήκτρες, όπως αναφέρει η Honda, είναι οι πιο εκλεπτυσμένες που έχουν κατασκευαστεί, και οι Ιάπωνες τεχνικοί χρειάστηκε να βρουν νέες μεθόδους παραγωγής για να τις φτιάξουν! Η συμπίεση ανέρχεται στο 9,5:1, με τη μέγιστη ανακοινώσιμη ιπποδύναμη να βρίσκεται στους 88,5hp/8.500σαλ., και τη ροπή στα 9,5kgm/5.000σαλ..
Φυσικά σε μια τέτοια κλασσική μοτοσικλέτα, η μεγάλη ιπποδύναμη δεν είναι το ζητούμενο, αντίθετα η αίσθηση, και η ροπή παίρνουν τον πρώτο λόγο. Στη διαχείριση καυσίμου βρίσκουμε έναν υπέρ-αποδοτικό ψεκασμό PGM-FI, που σύμφωνα με τη Honda δίνει κατανάλωση 25,1χλμ/λίτρο, ή 3,98lt/100χλμ.! Ο κινητήρας διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος, και το κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Πλαίσιο/αναρτήσεις/φρένα: διαθέτουμε και C-ABS Το πλαίσιο ατσάλινο, ενώ στις αναρτήσεις το CB1100 φοράει ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41χλστ. και δύο αμορτισέρ της Showa στο πίσω μέρος. Αμφότερες οι αναρτήσεις ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Οι ζάντες είναι χυτές, αλουμινένιες, 18 ιντσών, με πέντε μπράτσα. Στις ζάντες βρίσκουμε μπροστά ένα ελαστικό 110/80-18, και πίσω ένα 140/70-18. Στον τομέα της πέδησης, η παράδοση δίνει τόπο στην τεχνολογία. Έτσι, μπροστά βρίσκουμε 2 δίσκους 296χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin, και πίσω ένα δίσκο 296χλστ., ενώ το C-ABS κάνει τη ζωή του αναβάτη πολύ ασφαλέστερη, χαρίζοντας ηρεμία πνεύματος στις βόλτες του. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.490χλστ. και η σέλα στα 795χλστ. Το βάρος με καύσιμο ανακοινώνεται στα 248 κιλά, με ρεζερβουάρ 14,6 λίτρων.
Αξεσουάρ Η Honda παρουσίασε και μια σειρά επίσημων αξεσουάρ για το CB 1100. Αυτή περιλαμβάνει:
Θερμαινόμενα γκριπ
Σχάρα
Top-Box (ιεροσυλία κατά τη γνώμη μας)
Χρωματικές λεπτομέρειες (χρυσές ή κόκκινες) σε όργανα, πάνω πλάκες