Δύο άτομα δεν θα δυσκολευτούν να χωρέσουν πάνω στο SR λόγω του μήκους του που κυμαίνεται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Απλά, ο συνεπιβάτης θα πρέπει να προσέξει λίγο τα πόδια του που βρίσκουν επάνω στις γάμπες του αναβάτη στους ελιγμούς. Το ύψος της σέλας θα βοηθήσει ακόμη και τους βραχύσωμους να πατήσουν κάτω με ασφάλεια και η θέση οδήγησης δείχνει να ταιριάζει καλύτερα με αυτούς. Ακόμη, όμως και αν το ύψος σας ξεπερνά το μέσο όρο δεν θα στριμωχτείτε πάνω στο SR, αν και θα νιώσετε ότι ο διαθέσιμος χώρος είναι οριακός. Το τιμόνι και τα χειριστήρια του βρίσκονται στις σωστές θέσεις και αποστάσεις, όπως και οι καθρέπτες, αν και τα κρύσταλλα των τελευταίων παραμορφώνουν αρκετά αυτά που φτάνουν στα μάτια του αναβάτη. Το τιμόνι κόβει πολύ από άκρη σε άκρη, το βάρος κάνει ελάχιστα αισθητή την παρουσία του και η καλή εικόνα του SR συνεχίζεται και στους αποθηκευτικούς χώρους. Παρά τον 16άρη πίσω τροχό ένα κράνος κλειστού τύπου θα χωρέσει κάτω από τη σέλα αρκεί να μην έχει αεραγωγούς. Χώρος για τα απαραίτητα υπάρχει και στην ποδιά στο ντουλαπάκι που κλειδώνει, ενώ η σωστή τοποθέτησή του κάνει τον γάντζο απόλυτα χρηστικό για την ασφαλή μεταφορά μιας τσάντας. Η εικόνα σε αυτό τον τομέα συμπληρώνεται από την όμορφη και στιβαρή σχαρίτσα με τις πρακτικές χειρολαβές.