Ξεφεύγοντας από την αναπόφευκτη αρχική σύγκριση του Sport με το GT, θα διαπιστώσεις πως το νέο scooter της BMW κυριαρχεί, όσον αφορά στην επιθετική αισθητική του, έναντι των περισσότερων scooter της αγοράς. Το κεντρικό κομμάτι της μάσκας είναι σχεδιασμένο μινιμαλιστικά και πάντα μαύρο. Οι πολυγωνικοί προβολείς, όταν σε… κοιτάζουν αναμμένοι, σε κάνουν να νιώθεις απειλημένος, ενώ οι μεγάλες πλαστικές επιφάνειες που αγκαλιάζουν τη μάσκα από το πλάι, βοηθούν όχι την ηρεμία πνεύματος, αλλά την ένταση που δημιουργείται λίγο πριν καθίσεις στη σέλα του. Και το «ρήγμα» μαύρου χρώματος που χωρίζει στα δύο το μπροστινό φτερό φέρνει σπασμούς ανυπομονησίας στον δεξί καρπό, αυτόν που θα είναι υπεύθυνος για το γκάζι. Κοιτώντας το από το πλάι, απλά θα σε κάνει πιο ανυπόμονο. Γιατί η αιχμηρή καρίνα στη βάση της ποδιάς μόνο scooter δε θυμίζει, ενώ το κοντό τελικό της εξάτμισης μοιάζει να αποσπάστηκε βίαια από Yamaha R6! Και η ανασηκωμένη ουρά σε κάνει να αναρωτιέσαι για πρώτη φορά, αν διατίθενται μονόσελα για scooter. Με όλα αυτά στο νου, όμως, πώς θα ηρεμήσεις για να οδηγήσεις, όχι στην πίστα, αλλά στο δρόμο; Το πολυτελές κόκπιτ θα σου θυμίσει ότι ελέγχεις όχι ένα supersport όπλο, αλλά ένα scooter. Παρά τις έντονες sport επιρροές στον πίνακα των οργάνων, η διάθεσή σου εξισορροπείται και είσαι ικανός να ελέγξεις εσύ τις sport ορμές σου και να τις χρησιμοποιήσεις όποτε θέλεις.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr