LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οικονομία στα 100 και 300 κ.εκ.!

SYM Mio 100

Honda Vision 110 14

Kymco People GTi 300

Αprilia Scarabeo 300

2+2 οικονομικά scooter

Οι εκπρόσωποι της οικονομίας στην κατηγορία των scooter βρίσκονται στα χαμηλότερα κ.εκ., προσφέροντας χαμηλή τιμή απόκτησης, αλλά και ανάλογο κόστος χρήσης. Το ίδιο μπορείτε να πετύχετε και στα 300 κ.εκ.

 
Ένα scooter στα 100 κ.εκ. μπορεί να θυμίσει σε πολλά ένα παπί. Είναι οικονομικό, ευκολοδήγητο και δεν πρόκειται να σου ζητήσει πολλά. Επιπλέον, ανάλογα και με τις ανάγκες σου, μπορείς να επιλέξεις κι ένα scooter στα 100 κ.εκ. με μικρότερους τροχούς ή μεγαλύτερους χώρους και να το χρησιμοποιήσεις με τρόπους που δε θα μπορούσες ένα παπί. Το βασικό ζητούμενο, όμως, η οικονομία, παραμένει. 

Σκεφτείτε το λίγο. Η μετακίνηση μέσα στην πόλη (ειδικά αν μιλάμε για μια μεγαλούπολη, όπως η Αθήνα, όπου το κυκλοφοριακό είναι ο καθημερινός εφιάλτης χιλιάδων οδηγών καθημερινά) απαιτεί πρωτίστως ευελιξία και όχι επιδόσεις. Ένα μαζεμένων διαστάσεων scooter μπορεί να τα καταφέρει εξαιρετικά ανάμεσα στα εμπόδια που καθημερινά βρίσκονται στον δρόμο του. Επιπλέον, σε αυτή την κατηγορία, τα μοντέλα είναι πανάλαφρα και εύκολα στην οδήγηση, γεγονός που λύνει τα χέρια ενός άπειρου αναβάτη. Και ο πιο έμπειρος, όμως, δεν πρόκειται να ζητήσει περισσότερα μέσα στην πόλη. 
Πέρα από την ευελιξία, όμως, το βασικό ζητούμενο στην καθημερινή μετακίνηση είναι η οικονομία. Και τα scooter αυτής της κατηγορίας την προσφέρουν απλόχερα. Όσοι διανύουν δεκάδες χιλιόμετρα μέσα στην πόλη καθημερινά, γνωρίζουν πως το βασικότερο έξοδο είναι η βενζίνη. Και τα μικρά αυτά scooter φροντίζουν, ώστε το έξοδο αυτό να είναι όσο το δυνατόν πιο… ευγενικό στην τσέπη σας. 

Κάτι τέτοιο είναι λογικό και αναμενόμενο από ένα μικρού κυβισμού scooter. Τι γίνεται, όμως, όσο τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα ανεβαίνουν; Ακόμη και στη μεσαία κατηγορία, αυτή των 300 κ.εκ., μπορείτε να βρείτε ένα scooter οικονομικό που μπορεί να καλύψει περισσότερες ανάγκες. Ειδικά αν η καθημερινή σας διαδρομή περιλαμβάνει και κομμάτια εκτός πόλης, ένα scooter τέτοιου κυβισμού είναι ιδανικό. Επιπλέον, προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση, αλλά και, σε αρκετές περιπτώσεις, χώρους. Το θέμα των επιδόσεων δε χρειάζεται καν να το θίξουμε, καθώς αυτές είναι ιδανικές για αστικές και περιαστικές διαδρομές. 

Και στον τομέα της οικονομίας, όμως, τα πράγματα είναι θετικά. Ένα scooter 300 κ.εκ. σίγουρα κοστίζει περισσότερο απ’ όσο ένα 100 κ.εκ., φροντίζει, όμως, να σε αποζημιώσει για αυτή τη διαφορά με όσα παραπάνω προσφέρει. Και, όσον αφορά στο κόστος χρήσης, κι αυτό είναι υψηλότερο, αλλά σε καμιά περίπτωση απαγορευτικό. Πολλά scooter της κατηγορίας φημίζονται για τη χαμηλή τους κατανάλωση, η οποία παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, αδιαφορώντας για τις σημαντικά υψηλότερες επιδόσεις. 

Για να σας βοηθήσουμε, λοιπόν, να ξεκαθαρίσετε το τοπίο και να επιλέξετε πιο εύκολα το επόμενό σας scooter, συγκεντρώσαμε τέσσερα οικονομικά μοντέλα: δύο στη γειτονιά των 100 κ.εκ. και δύο σε αυτή των 300 κ.εκ.. Οι επιδόσεις και οι χαρακτήρες τους μπορεί να διαφέρουν, ωστόσο, το βασικό ζητούμενο, η οικονομία, παραμένει κοινό σε όλα. 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ