Η Hero προσδοκεί πως το 10% των συνολικών πωλήσεών της θα προέρχεται από τις διεθνείς αγορές μέσα στα επόμενα τέσσερα με πέντε χρόνια και το πρώτο βήμα προς το σκοπό αυτό είναι η επέκτασή της στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ν. Αμερικής. Ήδη τα μοντέλα της είναι διαθέσιμα στην Koλομβία, τη Γουατεμάλα, το Ελ Σαλβαδόρ και στην Ονδούρα. Παράλληλα, η εταιρεία έχει στρέψει το βλέμμα της στην Κ. Αμερική, αλλά και στην Αφρική, προκειμένου να πετύχει το σκοπό της.
Το ντεμπούτο της εταιρείας στις αγορές της Ν. Αμερικής έγινε με μοντέλα όπως τα Hunk, Karizma, Glamour, HF Dawn, Splendro NXG και Achiever. Πρόκειται για μικρού κυβισμού μοντέλα, τα οποία είναι αρκετά δημοφιλή και στις εκεί αγορές. Οι πωλήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει και η Hero περιμένει να δει τα πρώτα αποτελέσματα. Αν η κίνηση αποδειχθεί επιτυχημένη και οι πωλήσεις πάνε καλά, η εταιρεία σκέφτεται να επεκτείνει περαιτέρω τη δράση της στη Ν. Αμερική, ανοίγοντας ένα εργοστάσιο παραγωγής.
Η εταιρεία φαίνεται πως ετοιμάζει μια… επιθετική εξωτερική πολιτική, καθώς προχωρά σε κινήσεις επέκτασης σε νέες αγορές με ταχείς ρυθμούς. Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Hero επεκτάθηκε σε Σρι Λάνκα και Νεπάλ, ενώ, όπως φαίνεται, ήρθε και η σειρά της Ν. Αμερικής. Δεν είναι λίγοι, μάλιστα, αυτοί που υποστηρίζουν πως η Hero ανοίγει το δρόμο με αυτόν τον τρόπο για το σημαντικό project που έχει στα σκαριά. Πρόκειται για τη sport μοτοσικλέτα των 250 κ.εκ. που αναπτύσσει σε συνεργασία με την Erik Buell Racing, την οποία θα δούμε πιθανότατα στην Auto Expo του Νέου Δελχί μέσα στο 2014.
QJMOTOR SRT 550 SX: Ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα με άφθονη ροπή και υπερπλήρη εξοπλισμό
SYM Joyride 300: GT scooter με επίπεδο πάτωμα και αυτονομία πάνω από 300 χλμ
Γιατί γλιστράνε τα καινούρια ελαστικά;
Τι να προσέξω στο βενζινάδικο όταν βάζω καύσιμο
QJMOTOR ATR 125: Το ταχύτερο 125άρι με υβριδική τεχνολογία
EMOOV EV 4000: Retro σχεδιασμός, 75χλμ/ω τελική και τιμή στα 2.646 ευρώ
Husqvarna Vitpilen 401: Υποψήφιο για Best Commuter by LS2
BMW R 12 G/S 2026: Παρουσιάστηκε η νέα ρετρό enduro με boxer 109 ίππων
5 Mega ADV (>1000cc) με την χαμηλότερη κατανάλωση
Είναι απαραίτητα τα riding modes ή ούτε που τα χρησιμοποιείς;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr