LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σπαρτιατική η σέλα.

Υπερπλήρη τα όργανα

Ανεση-εργονομία

Η σέλα είναι τώρα πιο άνετη, ακόμα κι αναφορικά με το RSV4, χάρη σε νέο αφρό, που αποτρέπει το φαινόμενο της μνήμης -και συνεπώς της αποκρυστάλλωσης σε ένα σχήμα- του αφρού. Το Factory μπορεί να πάρει και συνεπιβάτη, αρκεί ο ιδιοκτήτης του να βγάλει το κάλυμμα της ουράς, τοποθετώντας τη σέλα του δεύτερου ατόμου -αν και ο τελευταίος μπορεί να στριμωχτεί στη μικροσκοπική και άβολη σέλα που του αναλογεί. Χάρη στο κατά 15 χλστ. χαμηλότερο ύψος σέλας και στο νέο, πιο στενό τιμόνι, η εργονομία και των δύο εκδόσεων του Tuono V4 1100 έχει αλλάξει, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση, αλλά και πιο έντονο προσανατολισμό στην πίστα.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ