LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κορυφαίο πιρούνι και φρένα.

Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισερ

Κτηνώδες ψαλίδι

Πλαίσιο-Φρένα-Αναρτήσεις

Το αλουμινένιο πλαίσιο δυο δοκών πηγάζει απευθείας από την επτά φορές Παγκόσμια Πρωταθλήτρια WSBK, RSV4, ενώ νέα είναι η γεωμετρία για το 1100.
Για μεγαλύτερη ευελιξία, η γωνία offset άλλαξε από τις 25.1° στις 24.7°, και το ίχνος από 107.4 χλστ. έπεσε στα 99.7 χλστ. Αυτές οι αλλαγές συνδυάζονται με κατά 6 χλστ. μακρύτερο αλουμινένιο ψαλίδι, και με διαφορετικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.

Το Tuono V4 1100 RR έρχεται εξοπλισμένο με ανάποδο πιρούνι 43 χλστ. της Sachs, με λειτουργία “one by one”, δηλαδή ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης στο ένα καλάμι και επαναφοράς στο άλλο, ενώ η προφόρτιση ρυθμίζεται και από τα δύο καλάμια. Το πίσω αμορτισέρ της Sachs με ξεχωριστό δοχείο λαδιού επιτρέπει τη ρύθμιση της απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, και της προφόρτισης ελατηρίου.

Αμφότερες οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες από την αρχή, ώστε να συνεργάζονται με τις αυξημένες επιδόσεις του V4 κινητήρα και τη νέα γεωμετρία του πλαισίου. Η Factory έκδοση του Aprilia Tuono V4 1100 έρχεται με κορυφαία και μοναδικά στην κατηγορία αξεσουάρ στο στάνταρ εξοπλισμό, δανεισμένα από την Aprilia RSV4 RF. Οι αναρτήσεις (ανάποδο πιρούνι, πίσω αμορτισέρ και σταμπιλιζατέρ τιμονιού) διαθέτουν το βαρύτιμο όνομα της Öhlins. Στα φρένα μπροστά βρίσκουμε δυο ακτινικές δαγκάνες Brembo monobloc M432. Οι τροχοί είναι ίδιοι και για τα δύο μοντέλα, ενώ το Tuοno V4 1100 Factory φοράει τα πιο sport Pirelli Diablo Supercorsa ελαστικά, με ένα φαρδύτερο ελαστικό 200/55 πίσω -διαθέσιμο και για το Tuono V4 RR.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ