LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ηλεκτρονικό πακέτο του νέου Tuono θα πρέπει να συνοδεύεται από οδηγίες χρήσης σε μέγεθος εγκυκλοπαίδειας.

Ηλεκτρονικός εξοπλισμός

Η τρίτη γενιά του aPRC, που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό των νέων Tuono V4 1100, συνεργάζεται απόλυτα με το εξελιγμένο full Ride-by-Wire και το βελτιωμένο σύστημα multimap πολλαπλών χαρτών ηλεκτρονικής διαχείρισης του ανανεωμένου V4 κινητήρα. 

Το Factory APRC, των Tuono V4 1100 RR και Tuono V4 1100 περιλαμβάνει:

aTC: Aprilia Traction Control (Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης), με δυνατότητα ρύθμισης την ώρα της οδήγησης (δίχως να χρειάζεται να κλείσεις το γκάζι) σε 8 επίπεδα, μέσω ενός πρακτικού joystick στο αριστερό κλιπόν, με βελτιωμένη απόδοση. 
aWC: Aprilia Wheelie Control (Σύστημα Ελέγχου της Σούζας), ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα, έχει καλιμπραριστεί από την αρχή.
aLC: Aprilia Launch Control (Σύστημα Ελέγχου Εκκίνησης), μόνο για χρήση πίστας, σε 3 επίπεδα.
aQS: Aprilia Quick Shift (Σύστημα Γρήγορων Αλλαγών Ταχυτήτων), ένα σύστημα για εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, δίχως να κλείνεις το γκάζι ή να χρησιμοποιείς το συμπλέκτη.

Επιπρόσθετα με την τρίτη γενιά της πλατφόρμας aPRC, η σειρά των Tuono V4 1100 έρχεται εξοπλισμένη από το εργοστάσιο με το ιδιαίτερα προηγμένο “Race ABS” σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, σχεδιασμένο και εξελιγμένο από την Aprilia σε συνεργασία με τη Bosch. Η μονάδα ABS 9MP ζυγίζει ελάχιστα πάνω από 2 κιλά, ενώ διαθέτει το ηλεκτρονικό σύστημα παρεμβατικής στρατηγικής RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation) που περιορίζει το επίπεδο ανύψωσης του πίσω τροχού στο βίαιο φρενάρισμα (stoppie / endo). Επιπρόσθετα μπορεί να απενεργοποιηθεί και να ρυθμιστεί εύκολα σε 3 διαφορετικά επίπεδα, από το εξελιγμένο μενού ελέγχου στα όργανα:

Επίπεδο 1: ειδικά για την πίστα (εγκεκριμένο και για χρήση δρόμου), επενεργεί και στους δυο τροχούς, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή απόδοση, ακόμα και στα πιο έντονα φρεναρίσματα, από κάθε ταχύτητα. Σε αυτό το επίπεδο το RLM απενεργοποιείται.
Επίπεδο 2: για sport οδήγηση στο δρόμο, επενεργεί και στους δυο τροχούς, και συνδυάζεται με RLM.
Επίπεδο 3: για οδήγηση σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης, επενεργεί και στους δυο τροχούς, φυσικά με RLM.
Κάθε ένα από τα 3 ρυθμιζόμενα επίπεδα για το Race ABS μπορεί να συνδυαστεί με οποιονδήποτε από τους 3 νέους χάρτες ανάφλεξης του κινητήρα (Track, Sport, Race), ώστε να επιτρέψει σε αναβάτες όλων των εμπειριών και δυνατοτήτων να βρουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό.

Σύστημα τηλεμετρίας V4-MP
Η καινοτόμα πλατφόρμα πολυμέσων επιτρέπει να συνδέσετε το Tuono με το smartphone σας, και στη συνέχεια με το διαδίκτυο. Έτσι, το smartphone σας μετατρέπεται σε ένα on board computer πολλαπλών λειτουργιών.
Ορισμένα από τα  χαρακτηριστικά του V4-MP είναι:
Ενεργή ηλεκτρονική ρύθμιση: Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία GPS του smartphone σας, το σύστημα αναγνωρίζει τη θέση της μοτοσικλέτας σε οποιαδήποτε στιγμή στην πίστα, αλλάζοντας αυτόματα τις ηλεκτρονικές ρυθμίσεις (traction control και anti-wheelie), βασιζόμενο στις επιλεγμένες ρυθμίσεις του αναβάτη, στροφή τη στροφή.
Βοηθός αγώνα: Η εφαρμογή συγκρίνει τις επιδόσεις του αναβάτη σε πραγματικό χρόνο, και τον βοηθάει υποδεικνύοντας άμεσα πού πρέπει να φρενάρει, και που πρέπει να ανοίξει το γκάζι.
Προηγμένος πίνακας οργάνων τηλεμετρίας: Δείτε πολλές παραμέτρους που “αλιεύει” η τηλεμετρία της μοτοσικλέτας, όπως για παράδειγμα: στιγμιαία δύναμη στο στρόφαλο, στιγμιαία ροπή στο στρόφαλο, ποσοστό διαθέσιμης δύναμης, ώθηση στον πίσω τροχό, ολίσθηση πίσω τροχού, διαμήκης και πλευρική επιτάχυνση (διάγραμμα επιτάχυνσης βαρύτητας g), γωνία κλίσης.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ