LIVE: κίνηση στους δρόμους

CRF250

CB500X

NC750X

CROSSRUNNER 800

On-Off

CRF250L

Το CRF250L έρχεται να προσφέρει στη γκάμα της Honda μια παρουσία που θυμίζει τα παλαί ποτέ XL και XR, ιστορικές on-off μοτοσικλέτες που ανέθρεψαν γενιές και γενιές αναβατών στις εποχές που αυτή η κατηγορία κυβισμού ήταν η εισαγωγική πύλη στη μοτοσικλέτα.

Το μεγάλο προσόν που έχει το CRF είναι φυσικά η ικανότητά του να κινηθεί τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, μοιράζοντας τα προσόντα του με ιδανικό τρόπο. Ο κινητήρας του συγγενεύει με αυτόν του CBR250R και είναι επαρκέστατος για να κάνει κάθε δουλειά που θα του ζητηθεί, από καθημερινή κίνηση στην πόλη, μικρές εκδρομές ή και βόλτες σε χαλαρούς ρυθμούς στο χώμα.

Παρότι η τιμή του δεν το κάνει πραγματικό κελεπούρι, αρκετός κόσμος στη χώρα μας εκτίμησε τις ικανότητές του και την εμφάνιση που παραπέμπει στις καθαρόαιμες CRF της εταιρείας και το τίμησε με την προτίμησή του.

Τιμή (€):               4.990
Κινητήρας:         4T, 1Κ, Y
Χωρητικότητα (cc):         250
Ισχύς (hp/rpm):                23/8.500
Ροπή (kg.m/rpm):           2,2/7.000
Βάρος (kg):         144


CB500X

Θα μπορούσε να ονομάζεται και baby Crossrunner χάρη στην αισθητική ομοιότητα, η οποία φυσικά μόνο τυχαία δεν είναι. Η οικογένεια των δικύλινδρων σε σειρά CB500 εμφανίστηκε στην αγορά ως φυσική συνέχεια των NC700, προσφέροντας μια ανάλογης λογικής κινητήρια μονάδα ένα σκαλί πιο χαμηλά σε εμπλεκόμενα κόστη και με απόδοση που ταιριάζει με τα διπλώματα κατηγορίας Α2.

Το CB500X έχει ήδη διαγράψει μια εξαίρετη πορεία στην ελληνική αγορά και δεν είναι να απορεί κανείς γι’ αυτό. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα Adventure λογικής που πατά καλύτερα στην άσφαλτο, έχει όμως την λίγη παραπάνω διαδρομή στην ανάρτηση για είναι άνετη κα προβλέψιμη.

Ο κινητήρας της μοτοσικλέτας διακρίνεται για τη φιλικότητά του, τη γραμμική του απόδοση και την οικονομία του, στοιχεία που προφανώς έχουν εκτιμηθεί δεόντως από το κοινό.

Τιμή (€):               6.750
Κινητήρας:         4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (cc):         471
Ισχύς (hp/rpm):                47/8.500
Ροπή (kg.m/rpm):           4,3/7.000
Βάρος (kg):         195


NC750X / DCT

Όπως και όλη η οικογένεια των NC, ξεκίνησε την καριέρα του το 2011 ως 700 και πέρυσι μεγάλωσε κατά μερικά κυβικά για να γίνει 750. Μαζί κέρδισε λίγη τόνωση στις επιδόσεις του, σε ισχύ και ροπή. Αυτό που δεν άλλαξε στο παραμικρό είναι ο χαρακτήρας του. Κάτω από τα πλαστικά βρίσκεται ένα NC750D (Integra) ή ένα NC750S, όλα είναι ίδια εκτός από τα κουστούμια.

Στην ίδια λογική με το CB500X, το NC750X μας έρχεται ως ένα μεσαίο Adventure μοντέλο με ασφάλτινο κυρίως προσανατολισμό, εξίσου ικανό να κινηθεί από την πηγμένη αστική κίνηση ως τον αυτοκινητόδρομο ή το ορεινό στροφιλίκι. Και η εμπειρία έχει δείξει πως θα τα κάνει όλα αυτά εξίσου καλά και ευχάριστα.

Το NC750X είναι πανεύκολο και φιλικό για καθημερινή αγγαρεία, παιχνιδιάρικα στριφτερό σε οποιονδήποτε δρόμο και απολύτως ικανό να ταξιδέψει αξιοπρεπέστατα παντού και όσο μακριά θέλεις. Ποτέ δε θα σταματήσει να εντυπωσιάζει για την ακαταμάχητα μικρή κατανάλωση αυτού του κινητήρα, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση ξετρελλαίνει και με τον αποθηκευτικό χώρο μπροστά από τον αναβάτη, στη θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου, όπου χωρά ένα full face κράνος!

Φυσικά και υπάρχει και έκδοση με DCT κιβώτιο, αυτόματο και σειριακό, με το έξτρα αντίτιμο φυσικά.

Τιμή (€):               8.100 (DCT: 9.000)
Κινητήρας:         4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (cc):         745
Ισχύς (hp/rpm):                54/6.250
Ροπή (kg.m/rpm):           6,8/4.750
Βάρος (kg):         219 (DCT:  229)


VFR800X Crossrunner

Από το 2011 που είχε πρωτοπαρουσιαστεί, φέτος ήρθε η ώρα για μια εκτενή ανανέωση. Ο χαρακτήρας του Crossrunner δεν άλλαξε ουσιαστικά, όμως έχει τόσες σημαντικές αλλαγές που μπορούμε να μιλάμε πρακτικά για μια νέα μοτοσικλέτα.

Ο κινητήρας του προέρχεται από την τελευταία γενιά VFR800F του 2014, ενώ η μοτοσικλέτα έχει πλέον νέο αλουμινένιο υποπλαίσιο και νέο ψαλίδι. Οι αναρτήσεις του ψήλωσαν λίγο, προστέθηκαν ακτινικές δαγκάνες στα φρένα και το πακέτο συμπληρώθηκε με ένα σύνολο ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό ABS και HSTC, Honda Selectable Torque Control, δηλαδή ένα ρυθμιζόμενο traction control σε δύο στάθμες με δυνατότητα απενεργοποίησης. Η σέλα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο ύψη, στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν τα θερμαινόμενα γκριπ και τα έξυπνα φλας του VFR 800F που σβήνουν αυτόματα. Κι όπως και στο VFR 800F, τα φωτιστικά σώματα είναι 100% (εμπρός και πίσω, θέσης και κίνησης) τεχνολογίας LED!

Προσθέτουμε και την εκτενή εμφανισιακή ανανέωση και ιδού το ολοκαίνουργιο Crossrunner, μια μοτοσικλέτα που είναι ιδανική για κάθε είδους χρήση στην Ελλάδα.

Τιμή (€):               11.700
Κινητήρας:         4T, V4, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (cc):         782
Ισχύς (hp/rpm):                106/10.250
Ροπή (kg.m/rpm):           7,5/8.500
Βάρος (kg):         242

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ