Ανακοινώθηκε η τιμή του V-STROM 800 με τον 19άρη τροχό

Ανακοινώθηκε η τιμή του V-STROM 800 με τον 19άρη τροχό

Θα διατίθεται από 10.995 ευρώ. Σε τρεις χρωματισμούς: Metallic Matt Steel Green (Πράσινο), Pearl Vigor Blue (Μπλε) και Glass Sparkle Black (Μαύρο). Βασική διαφορά από το DE η υιοθέτηση 19" τροχού μπροστά και ζαντών αλουμινίου

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX


Ανακοινώθηκε η τιμή του νέου V-STROM 800 με τον τροχό 19" μπροστά και τις ζάντες αλουμινίου. Θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Metallic Matt Steel Green (Πράσινο), Pearl Vigor Blue (Μπλε) και Glass Sparkle Black (Μαύρο) και η τιμή της στην Ελλάδα ορίζεται στα 10.995 ευρώ. 

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του V-STROM 800

Το V-STROM 800 βασίζεται πάνω στο 800 DE αλλά στοχεύει περισσότερο σε ασφάλτινες διαδρομές, με την κύρια διαφορά να εντοπίζεται στον 19” τροχό μπροστά, ενώ και οι ζάντες δεν είναι πλέον ακτινωτές, αλλά αλουμινίου. Τα ελαστικά επίσης αλλάζουν από την έκδοση DE και, ανεπτυγμένα από την Dunlop ειδικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα, έχουν ως επίκεντρο τη χρήση τους στην άσφαλτο.



Ο πίσω τροχός  παραμένει 17”, με τα ελαστικά που ντύνουν τις ζάντες να έχουν διαστάσεις 110/80 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στις αναρτήσεις η Suzuki υιοθετεί το ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP της Showa, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και έχει διαδρομή 150mm, την ίδια που έχει και το μονοσοκ αμορτισέρ της Hitachi στο πίσω μέρος (επίσης ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση).

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η σέλα του V-STROM 800 είναι πιο χαμηλή από αυτήν του DE (825mm αντί για 855mm) και αυτό έχει επιτευχθεί μέσω της μικρότερης διαδρομής των αναρτήσεων, κάτι που την κάνει πιο εύκολα προσβάσιμη σε περισσότερους αναβάτες, ενώ στην άνεση κατά το ταξίδι συμβάλει και η, σχεδιασμένη μετά από μελέτη σε αεροσήραγγα , ζελατίνα, η οποία έχει στόχο να απομακρύνει την ροή του αέρα από το κορμί του αναβάτη.



Η ενημέρωση γίνεται από μια έγχρωμη TFT οθόνη 5” με λειτουργία μέρας/νύχτας , η οποία περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης κατά την οδήγηση.
 Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος με αυτόν του DE, δηλαδή ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 776cc, με στροφαλοφόρο 270°, ο οποίος αποδίδει 84,3 ίππους και 78 Nm ροπής.


Το ηλεκτρονικό πακέτο που παρέχεται από τη Suzuki περιλαμβάνει τρία riding modes, ride-by-wire (ηλεκτρόγκαζο), Quickshifter δύο κατευθύνσεων, σύστημα εύκολης εκκίνησης, σύστημα υποβοήθησης στις χαμηλές στροφές, Traction Control τριών επιπέδων και ABS δύο επιπέδων. Ίδιο με την έκδοση DE μένει και το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο.