Το 300AC παντρεύει σχεδιαστικά το μοντέρνο με το ρετρό και το vintage με τη σύγχρονη τεχνολογία.
Διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 300 κυβικών που αποδίδει 29 ίππους και 25Nm ροπής, δικάναλο ABS της Bosch και φρένα με 2 δισκόφρενα μαργαρίτα 300mm εμπρός και μονή δισκόπλακα μαργαρίτα 220mm πίσω, μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα, φώτα Full LED με εξαιρετική φωτεινότητα και πολύ χαμηλή κατανάλωση ρεύματος. Οι δείκτες πορείας (φλας) έχουν σχεδίαση τύπου πλάγιου U και συμβάλλουν στην προσεγμένη ρετρό σχεδίαση του μοντέλου. Πίνακας οργάνων LCD και θύρα USB.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 4-βάλβιδος με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και διαθέτει αντικραδασμικό άξονα για απόλυτα γραμμική και βελούδινη λειτουργία χωρίς κραδασμούς. Πατενταρισμένη τεχνολογία αγωγών λίπανσης, που επιτρέπει την κατασκευή κινητήρα σε compact διαστάσεις με σημαντικό περιορισμό του όγκου. Κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις, με μελετημένη κλιμάκωση για ομαλή και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση της δύναμης του κινητήρα. Η εξάτμιση είναι από ανοξείδωτο χάλυβα με ρετρό σχεδίαση. Μελετημένη να παρέχει κλασικό μπάσο ήχο, έτσι ώστε να ταιριάζει με την αισθητική της μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιο υψηλής αντοχής είναι κατασκευασμένο με ρομποτική τεχνολογία. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης του μετάλλου και προσφέρει μέγιστη ακαμψία και όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα.
Αναφερεστε σε μοντελα που δεν υπαρχουν στην αγορα.Το καλοκαιρι παράγγειλα το 300ds και η εταιρια απαντησε οτι δεν υπαρχει μεχρι την επομενη χειμωνιατικη αποστολη.
Αναφερεστε σε μοντελα που δεν υπαρχουν στην αγορα.Το καλοκαιρι παράγγειλα το 300ds και η εταιρια απαντησε οτι δεν υπαρχει μεχρι την επομενη χειμωνιατικη αποστολη.