LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ανεση-Εργονομία

Διαβάστηκε από 49234 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2015

Τα δύο scooter παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές σε αυτούς τους τομείς με κύριο στόχο την προσφορά άνεσης σε όλες τις συνθήκες. To Sport είναι και εκείνο που συνδέει πιο άμεσα τον αναβάτη με τον δρόμο. Για αυτό ευθύνεται η διαφορετική σχεδίαση της σέλας αλλά και το τιμόνι που έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα. Στο GT η θέση οδήγησης είναι απλά υπόδειγμα άνεσης. Ο αναβάτης κάθεται πιο “ξαπλωτά”, ενώ η σέλα είναι ακόμη πιο φαρδιά και άνετη με το ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι να προσφέρει πολύ καλή υποστήριξη στη σπονδυλική στήλη. Τόσο στο GT όσο και στο Sport τα πόδια πραγματικά απλώνονται στην ποδιά και όσοι ξεπερνούν τα 1,80 μ. θα λατρέψουν τη σέλα και των δύο. Οι πιο βραχύσωμοι θα αντιμετωπίσουν δυσκολία, όχι προς τον έλεγχο των scooter αλλά ως προς τα μεγέθη, αφού για να βρεθούν κοντά το τιμόνι θα χρειαστεί να κάτσουν πιο μπροστά στη σέλα με τη διαφορά να γίνεται εντονότερη στο Sport. Στους αποθηκευτικούς χώρους το GT έχει φυσικά το προβάδισμα αφού κάτω από τη σέλα χωρούν δύο κράνη κλειστού τύπου ανά πάσα στιγμή και κάποια μικροπράγματα. Αυτό το λέμε γιατί, χάρη στην έξυπνη λύση που ονομάζεται Flexcase, το Sport φιλοξενεί επίσης δύο κράνη, κάτι που μπορεί να κάνει μόνο όταν είναι παρκαρισμένο. Επιπλέον χώρο θα βρείτε και στα ντουλαπάκια της ποδιάς. Το αριστερό είναι τεράστιο, κλειδώνει μαζί με το τιμόνι και φέρει παροχή ρεύματος, ενώ το μικρότερο δεξί χρησιμεύει για αυτά που χρειάζεστε άμεσα. Επιπλέον στοιχεία που προσθέτουν στην άνεση των δύο scooter είναι το ανασχεδιασμένο κεντρικό σταντ που κάνει τη χρήση του παιχνιδάκι και για τα δύο scooter, ο αισθητήρας φώτων που τα ανάβει και τα σβήνει αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες αλλά και τα φλας που απενεργοποιούνται μόνα τους αν μείνουν αναμμένα για 10 δευτερόλεπτα ή διανύσετε μια απόσταση ίση με 210 μέτρα! Μην ξεχάσουμε τέλος και το φρένο πάρκινγκ που ενεργοποιείται μηχανικά κατεβάζοντας απλά το πλαϊνό στάντ!

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Ανεση-Εργονομία
Κινητήρας-Μετάδοση
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Ηλεκτρονικά Βοηθήματα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: EICMA 2018 | EICMA 2018 C 650 GT | EICMA 2018 C 650 Sport | EICMA 2018 Megascooter | ??????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
BMW R 12 GS: Πλησιάζει στην παραγωγή ένα μεγάλο εντούρο; | SCOOP
EICMA 2024: BMW F 450 GS | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
Αποκάλυψη της Νέας BMW R 1300 GS Adventure από τη Σπανός ΑΕ | ΕΛΛΑΔΑ
BMW S1000 και Μ1000: Ακόμα «πιο RR» το 2025 | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
BMW R1300 GS Adventure: Πρώτη παρουσίαση στη BMW Spanos Α.Ε. | ΔΙΕΘΝΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ