LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συμπέρασμα

Διαβάστηκε από 49232 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2015

Τα δύο μοντέλα της BMW βρίσκονται χωρίς αμφιβολία μεταξύ των κορυφαίων στα maxi scooters. Ποιότητα κατασκευής που ξεχειλίζει, άπλετοι χώροι για δύο επιβαίνοντες, αποθηκευτικοί χώροι που δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τον ανταγωνισμό, ισχυρότατος κινητήρας και πλαίσιο-αναρτήσεις με έντονο άρωμα καλοστημένης μοτοσικλέτας. Όλα αυτά σε δύο διαφορετικά και πιο ολοκληρωμένα “πακέτα” με το καθένα να απευθύνεται σε διαφορετικά γούστα. Το Sport είναι σαφώς πιο δυναμικό σχεδιαστικά με το GT να απευθύνεται στους λάτρεις του τουρισμού. Κερδισμένοι θα βγείτε όποιο και να διαλέξετε, κάτι που θα μπορείτε να κάνετε από τον ερχόμενο Ιανουάριο όταν και τα δύο C 650 θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα.


Τεχνικά xαρακτηριστικά

C 650 Sport/ GT

Κινητήρας:                         4T, 2K  Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.):                 647
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.): 79x66
Συμπίεση (:1):                           11,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.):                 60/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.):                 6,4/6.000
Τροφοδοσία:                         Ψεκασμός
Χωρ. ρεζερβουάρ (λίτρα):          15,5
Βάρος,πλήρες (κιλά):                  249/261
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα):  180*

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος:                                  Ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε:                          USD πιρούνι, 40 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.):                  115
Αναρτήσεις Π:                          Αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.):                  115
Φρένα Ε (χλστ.):                  2Δ, 270, 2E, ABS
Φρένα Π (χλστ.):                  Δ, 270, 2E, ABS

Τροχοί-Ελαστικά

Ελαστικό Ε:                            120/70-15΄΄
Ελαστικό Π:                          160/70-15΄΄
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.):                          2.180/2.235
Πλάτος, χωρίς κ/πτες (χλστ.):   775/805
Ύψος σέλας (χλστ.):             800/805
Μεταξόνιο (χλστ.):                  1.590

Εξοπλισμός
ABS/Ρυθμ.
Traction Control/Ρυθμ.
Στροφόμετρο
Immobiliser
Υπολογιστής ταξιδιού
Μερικός χιλιομετρητής
Δείκτης βενζίνης
Δείκτης θερμοκρασίας
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
Ζελατίνα/Ρυθμ.
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ
Πλάγιο σταντ
Κεντρικό σταντ
Χειρολαβές/Σχάρα
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

(*Μετρήσεις BMW)

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Ανεση-Εργονομία
Κινητήρας-Μετάδοση
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Ηλεκτρονικά Βοηθήματα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: EICMA 2018 | EICMA 2018 C 650 GT | EICMA 2018 C 650 Sport | EICMA 2018 Megascooter | ??????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
BMW R 12 GS: Πλησιάζει στην παραγωγή ένα μεγάλο εντούρο; | SCOOP
EICMA 2024: BMW F 450 GS | ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ EICMA
Αποκάλυψη της Νέας BMW R 1300 GS Adventure από τη Σπανός ΑΕ | ΕΛΛΑΔΑ
BMW S1000 και Μ1000: Ακόμα «πιο RR» το 2025 | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
BMW R1300 GS Adventure: Πρώτη παρουσίαση στη BMW Spanos Α.Ε. | ΔΙΕΘΝΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ