LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ανεση-Εργονομία

Διαβάστηκε από 50538 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2015

Τα δύο scooter παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές σε αυτούς τους τομείς με κύριο στόχο την προσφορά άνεσης σε όλες τις συνθήκες. To Sport είναι και εκείνο που συνδέει πιο άμεσα τον αναβάτη με τον δρόμο. Για αυτό ευθύνεται η διαφορετική σχεδίαση της σέλας αλλά και το τιμόνι που έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα. Στο GT η θέση οδήγησης είναι απλά υπόδειγμα άνεσης. Ο αναβάτης κάθεται πιο “ξαπλωτά”, ενώ η σέλα είναι ακόμη πιο φαρδιά και άνετη με το ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι να προσφέρει πολύ καλή υποστήριξη στη σπονδυλική στήλη. Τόσο στο GT όσο και στο Sport τα πόδια πραγματικά απλώνονται στην ποδιά και όσοι ξεπερνούν τα 1,80 μ. θα λατρέψουν τη σέλα και των δύο. Οι πιο βραχύσωμοι θα αντιμετωπίσουν δυσκολία, όχι προς τον έλεγχο των scooter αλλά ως προς τα μεγέθη, αφού για να βρεθούν κοντά το τιμόνι θα χρειαστεί να κάτσουν πιο μπροστά στη σέλα με τη διαφορά να γίνεται εντονότερη στο Sport. Στους αποθηκευτικούς χώρους το GT έχει φυσικά το προβάδισμα αφού κάτω από τη σέλα χωρούν δύο κράνη κλειστού τύπου ανά πάσα στιγμή και κάποια μικροπράγματα. Αυτό το λέμε γιατί, χάρη στην έξυπνη λύση που ονομάζεται Flexcase, το Sport φιλοξενεί επίσης δύο κράνη, κάτι που μπορεί να κάνει μόνο όταν είναι παρκαρισμένο. Επιπλέον χώρο θα βρείτε και στα ντουλαπάκια της ποδιάς. Το αριστερό είναι τεράστιο, κλειδώνει μαζί με το τιμόνι και φέρει παροχή ρεύματος, ενώ το μικρότερο δεξί χρησιμεύει για αυτά που χρειάζεστε άμεσα. Επιπλέον στοιχεία που προσθέτουν στην άνεση των δύο scooter είναι το ανασχεδιασμένο κεντρικό σταντ που κάνει τη χρήση του παιχνιδάκι και για τα δύο scooter, ο αισθητήρας φώτων που τα ανάβει και τα σβήνει αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες αλλά και τα φλας που απενεργοποιούνται μόνα τους αν μείνουν αναμμένα για 10 δευτερόλεπτα ή διανύσετε μια απόσταση ίση με 210 μέτρα! Μην ξεχάσουμε τέλος και το φρένο πάρκινγκ που ενεργοποιείται μηχανικά κατεβάζοντας απλά το πλαϊνό στάντ!

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Ανεση-Εργονομία
Κινητήρας-Μετάδοση
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Ηλεκτρονικά Βοηθήματα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: EICMA 2018 | EICMA 2018 C 650 GT | EICMA 2018 C 650 Sport | EICMA 2018 Megascooter | ??????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
BMW R 12 nineT - Test | TEST
BMW: Πτώση τιμών στις νέες F900R και F900XR και στα C400X και C400GT | ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BMW R 1300 R: Κατέφθασε με νέο boxer κινητήρα και ατσάλινο πλαίσιο | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
BMW C400: Adventure scooter που ταξιδεύει και επιταχύνει κορυφαία με νέα, χαμηλότερη τιμή | ΕΛΛΑΔΑ
Στα σκαριά υβρίδιο ηλεκτρικού scooter-μοτοσυκλέτας από BMW και TVS | CONCEPT
BMW R 1300 R: Νέο σπορ roadster με boxer κινητήρα και απόδοση 145 ίππους | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Ειδική έκδοση Yamaha Tenere 700 Yamalube με παραγωγή 1 μόνο αντιγράφου | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
QJMOTOR LTS 125s: Καταφθάνει το νέο αστικό scooter με τιμή 1.895 ευρώ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
QJMOTOR ATR, MTX και SQ20 αναβαθμίζονται με κινητήρες 18 ίππων | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Ducati Panigale V4 Lamborghini: Ειδική έκδοση με έμπνευση από τη Μπολόνια | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ