H Kawasaki αποδεικνύει ότι το να είσαι ρετρό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να συμβαδίζεις με τη νέα τεχνολογία, προσθέτοντας Traction Control στην Z 650RS του 2024.
Η Z 650 βρισκόταν σε παραγωγή από το 1977 μέχρι το 1983 ως μια τετρακύλινδρη εν σειρά μοτοσυκλέτα, ενώ το όνομα "ξαναγεννήθηκε" το 2017, με την έλευση της γυμνής δικύλινδρης εν σειρά Z650.
Πάνω σε αυτόν τον κινητήρα των 649cc (που αποδίδει 68 ίππους) βασίστηκε και το ρετρό μοντέλο Ζ 650RS, το οποίο κυκλοφόρησε το 2022, με την εμφάνιση να έρχεται από το μεγαλύτερο αδερφάκι του, την Z 950RS.
Και ενώ η Kawasaki δεν πειράζει το ρετρό στιλ, διατηρώντας το ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ, το αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο και τον στρογγυλό προβολέα, αποφασίζει για το 2024 να δώσει ένα νέο στοιχείο στην Z 650RS και αυτό είναι το Kawasaki Traction Control (KTRC).
Το KTRC έχει δύο επίπεδα λειτουργίας, ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Το πρώτο επίπεδο είναι το πιο διακριτικό και είναι σχεδιασμένο για πιο επιθετική οδήγηση, ενώ το δεύτερο επίπεδο επεμβαίνει νωρίτερα και είναι καταλληλότερο για το βρεγμένο ή για δρόμους χωρίς πρόσφυση.
Για την έκδοση του 2024 η Kawasaki θα προσφέρει την Z 650RS στους χρωματισμούς Candy Medium Red, Metallic Phantom Silver / Metallic Matte Carbon Gray και Ebony / Metallic Matte Carbon Gray.
Δεν ξέρουμε ακόμα σε τι τιμή θα έρθει στην Ελλάδα, αλλά βλέπουμε ότι στην Αμερική η τιμή της σε σχέση με την τωρινή έκδοση που δεν έχει Traction Control είναι 500 δολάρια πιο πάνω, οπότε υπολογίζουμε μια αντίστοιχη άυξηση και εδώ.