Την πρώτη μέρα της έκθεσης που πραγματοποιήθηκε στο Chongqing International Expo Center, η Voge έκανε τα αποκαλυπτήρια για δύο νέα μοντέλα της, ένα sport 350cc και ένα σκούτερ 250cc. Ας δούμε τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα.
Το σπορ μοντέλο, το 350 RR χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το 350 AC, δηλαδή έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 321cc, με τετραβάλβιδες κεφαλές και ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch. H απόδοσή του αγγίζει τους 38 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και τα 27,7 Nm ροπής στις 9.250 σ.α.λ.
Όσον αφορά τη σχεδίαση, το 350 RR, θυμίζει αρκετά το μικρότερο αδερφάκι του, το 250 RR, αλλά με πιο «γεμάτο» φέρινγκ και στιλιστικά αεροδυναμικά βοηθήματα μπροστά, ενώ η ουρά ακολουθεί ακριβώς τη γραμμή του 250 RR.
Στον τομέα του εξοπλισμού, το 350 RR έχει δισκόφρενα εμπρός και πίσω, με δικάναλο ABS, ανεστραμμένο πιρούνι και μονοσόκ αμορτισέρ, ψαλίδι κράματος αλουμινίου, φουλ LED φωτιστικά σώματα, θύρα USB και οθόνη TFT, ενώ είναι πολύ πιθανό να έχει και Traction Control στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η σειρά σκούτερ SR της Voge μας είναι γνωστή από το SR 4 Max και το SR 1 125. Τώρα η Voge έρχεται να προσθέσει ένα…ενδιάμεσο βήμα, με το SR 250 GT.
Το SR 250 GT είναι αρκετά μικρότερο από το το SR 4 Max, του οποίοιυ ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές, αλλά και πάλι είναι ένα «μεγάλο» σκούτερ, με μεταξόνιο 1.525mm, δηλαδή μόλις 250mm μικρότερο του SR 4.
Εξοπλίζεται με έναν DOHC, τετραβάλβιδο κινητήρα με ηλεκτρονικό ψεκασμό από την Bosch, με υψηλή σχέση συμπίεσης (13:1) , ο οποίος αποδίδει 25 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 23 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., νούμερα που το φέρνουν στις πάνω θέσεις της κατηγορίας.
Στις αναρτήσεις υπάρχει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και διπλό αμορτισέρ πίσω, ενώ το σταμάτημα του σκούτερ αναλαμβάνουν ένας δίσκος 260mm μπροστά και ένας 240mm πίσω, με διπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS, ενώ υπάρχει και Traction Control.
Αλλα μέρη του εξοπλισμού περιλαμβάνουν μια οθόνη TFT 7”, αισθητήρα πίεσης ελαστικών, σύστημα εκκίνησης keyless, LED φωτιστικά σώματα, θερμαινόμενα γκριπ και ρυθμιζόμενη με το χέρι ζελατίνα.
Είναι ασαφές ακόμα πότε αυτά τα μοντέλα θα φτάσουν στην Ελλάδα, όμως αυτό που είναι σαφές είναι ότι η Voge «γεμίζει» ακόμα περισσότερο τη γκάμα της, παρέχοντας ένα δίκυκλο για όλες τις κατηγορίες και όλα τα γούστα