Η Ducati Indiana 650. Προσέξτε την σχεδιαστική προσπάθεια για το cruiser στυλ, η οποία θυμίζει τις παρόμοιες Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες.

Η Ducati Indiana 650. Προσέξτε την σχεδιαστική προσπάθεια για το cruiser στυλ, η οποία θυμίζει τις παρόμοιες Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες.

Αυτή είναι η Ducati που δεν την ξέρει κανείς!

Διαβάστε για την Ducati Indiana 650, την πρώτη απόπειρα της εταιρείας στα cruisers η οποία δυστυχώς στέφθηκε με αποτυχία.

Όχι, η εικόνα που βλέπετε δεν είναι photoshop! Όσο και πολλοί να πιστεύουν το αντίθετο, κάποια στιγμή η Ducati είχε παρουσιάσει ένα cruiser, και όχι με την αισθητική του τωρινού Diavel. Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στην φωτογραφία ονομάζεται Indiana 650 και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1986. Αν και τελικά το εγχείρημα της Ducati δεν είχε την επιθυμητή επιτυχία, πλέον αποτελεί μια ενδιαφέρουσα ιστορία μοτοσυκλέτας.

Την δεκαετία του 1980, λοιπόν, οι Ιάπωνες κατασκευαστές είχαν εξαπολύσει ισχυρή επίθεση στην Αμερικανική αγορά, παρουσιάζοντας custom-cruiser μοτοσυκλέτες που σημείωναν μεγάλη επιτυχία. Γνωστή για τις σπορ μοτοσυκλέτες της, η Ducati δεν είχε επιχειρήσει στην κατηγορία πιο πριν, ενώ εκείνη την εποχή βρισκόταν μάλιστα στην  ιδιοκτησία της Cagiva. Όταν ο κύβος ερρίφθη για την είσοδο της Ducati στην κατηγορία των cruisers, το αποτέλεσμα ήταν η Ducati Indiana.

Η μοτοσυκλέτα στην πραγματικότητα, κατασκευαζόταν από την Cagiva και χρησιμοποιούσε το λογότυπο, αλλά και έναν κινητήρα της Ducati. Ευτυχώς, τουλάχιστον για τον ορισμό του «cruiser», οι μηχανικοί της Cagiva δεν προχώρησαν στην χρήση ενός δικύλινδρου σε σειρά μοτέρ, αλλά απευθύνθηκαν στον Fabio Taglioni και τους θρυλικούς πλέον V2 του.

Η μοτοσυκλέτα δεν κατάφερε να απογειωθεί εμπορικά και αποτέλεσε τελικά, μάλλον μια άσκηση στην κατηγορία από τους Ιταλούς κατασκευαστές. Αυτό που οφείλουμε να αναγνωρίσουμε, ωστόσο, στην Indiana, είναι ότι ήταν η καλύτερη σε οδηγική συμπεριφορά cruiser της εποχής θυμίζοντας σπορ μοτοσυκλέτα. Μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε το ότι ήταν η ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, πράγμα που επέτρεπε καλύτερες επιταχύνσεις, φρεναρίσματα, και αντιδράσεις στο τιμόνι.

Η μοτοσυκλέτα παρήχθη για μόλις ένα χρόνο και το 1987 τερματίστηκε, έχοντας πουλήσει μόνο 240 (!) κομμάτια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σήμερα είναι ένα πολύ σπάνιο (παρήχθη σε περίπου 2.300 μονάδες συνολικά), αλλά ενδιαφέρον θέαμα σε μια πιο «κρυφή» σελίδα της Ducati.