H πρωτότυπη Triumph TE-1

H πρωτότυπη Triumph TE-1

Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1

Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1

Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1

Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1

  • H πρωτότυπη Triumph TE-1
  • Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1
  • Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1
  • Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1
  • Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1

Αυτή είναι η πρωτότυπη ηλεκτροκίνητη Triumph TE-1

Η Triumph είχε ανακοινώσει εδώ και πολύ καιρό, ότι ξεκινά συνεργασία με την Williams Advanced Engineering, την Integral Powertrain Ltd. και το πανεπιστήμιο Warwick, με σκοπό την δημιουργία της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της εταιρείας.

Πριν λίγα λεπτά, ανακοινώθηκε ότι η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη, με το Project να περνά από την 3η στην 4η φάση του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Ολοκλήρωση για την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα

Η TE-1, που βλέπετε και στην εικόνα, αποτελεί το αποτέλεσμα της 3ης φάσης του project. Για την δημιουργία της, οι εμπλεκόμενες εταιρείες συνεργάστηκαν με την κάθε μία, να αναλαμβάνει ένα συγκεκριμένο σημείο της μοτοσυκλέτας.
  • Triumph: κατασκεύασε το πλαίσιο-υποπλαίσιο, τους τροχούς, το κόκπιτ, τα καλύμματα και το σύστημα της τελικής μετάδοσης, ενώ επιμελήθηκε την τοποθέτηση αναρτήσεων Ohlins, φρένων Brembo και του λογισμικού ελέγχου του κινητήρα.
  • Williams Advanced Engineering: Κατασκεύασε την μπαταρία, τον Inverter, την μονάδα ελέγχου οχήματος, το σύστημα ψύξης, την θύρα φόρτισης και κάποια καλύμματα από ανθρακόνημα
  • Integral Powertrain: Κατασκεύασε τον πρωτότυπο ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος περιλαμβάνει ενσωματωμένο σύστημα ψύξης και εξαρτήματα καρβιδίου του πυριτίου, ενώ σύμφωνα με την κατασκευάστρια του, έχει την δυνατότητα να αποδώσει ακόμα και πάνω από 680 άλογα!
  • WMG – Πανεπιστήμιο του Warwick: Πραγματοποίησε εξομοίωση δοκιμών για την επιβεβαίωση της επίτευξης των στόχων του project.
 

Σύντομα ξεκινούν οι εξονυχιστικές πραγματικές δοκιμές

Αυτή είναι και η «4η φάση», για την οποία μας μιλά η Triumph: Οι δοκιμές της μοτοσυκλέτας θα πραγματοποιηθούν σε συνθήκες δρόμου αλλά και πίστας. Οι πρώτες, θα περιλαμβάνουν μικρορύθμιση της απόκρισης γκαζιού, χαρτογράφηση της απόδοσης και ρύθμιση της ισχύος-ροπής, εκτίμηση αυτονομίας και κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, ανάπτυξη riding modes, αξιολόγηση της λειτουργίας του λογισμικού και θερμική βελτιστοποίηση. Στην πίστα, η ΤΕ-1 θα δοκιμαστεί σε επίπεδο κρατήματος, επιτάχυνσης, πέδησης-ανάκτησης ενέργειας, λειτουργίας του traction control και του ελέγχου ανύψωσης εμπρόσθιου τροχού. Η Triumph δηλώνει, ότι η ολοκλήρωση των δοκιμών θα γίνει το καλοκαίρι, όταν και θα ακολουθήσουν νέες, αναλυτικές επικοινωνίες για την μοτοσυκλέτα και τα χαρακτηριστικά της.

Πάνω από 680 άλογα! Σε μοτοσυκλέτα! Ηλεκτρική!
-Το Project της πρώτης ηλεκτροκίνητης Triumph προχωράει
-Η Triumph συνεργάστηκε με κολοσσούς της βιομηχανίας για το ΤΕ-1
-Περνάει στην φάση των δοκιμών
Θα καταφέρει η TE-1 να κάνει της ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, να σπάσουν το οχυρό της εισόδου στο mainstream;