Δύο σημαντικές διακρίσεις για την κάθετη μονάδα της PIAGGIO του κ. Λυμπερόπουλου. H επιχείρηση του κ. Λυμπερόπουλου αναδείχτηκε στην ψηφοφορία, ως η καλύτερη (λόγω ψήφων) κάθετη μονάδα της PIAGGIO στις κατηγορίες των Dealers και των After Sales.
Ο θεσμός του BestMoto, της μεγαλύτερης ψηφοφορίας αναγνωστών που γίνεται με συνέπεια από το 1998 κάθε χρόνο δίνει φωνή στους αναγνώστες του μέσου ώστε να αναδείξουν την καλύτερη μοτοσυκλέτα της χρονιάς. Με την προαιρετική απάντηση του ερωτηματολογίου στην «έρευνα ικανοποίησης» αναδεικνύουν πόσο ικανοποιημένοι είναι από τις εταιρίες του χώρου. Ανάμεσα σε 120.000 ψήφους για την καλύτερη μοτοσυκλέτα της χρονιάς συμμετείχαν 40.000 αναγνώστες/πελάτες στην «έρευνα ικανοποίησης» Ψηφίζοντας τις εξουσιοδοτημένες μονάδες, τόσο για τις πωλήσεις όσο και για το service. Η επιχείρηση PIAGGIOΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, ψηφίστηκε συνολικά με 747 ψήφους, πρώτη, ανάμεσα από όλες τις κάθετες μονάδες και εμπορίες της PIAGGIO που συμμετείχαν στην ψηφοφορία. Μια πολύ σημαντική επιτυχία για την επιχείρηση.
Ακολουθούν κάποιες σύντομες δηλώσεις του κυρίου Λυμπερόπουλου κατά την διάρκεια της βράβευσης:
1) Μία πολύ σημαντική βράβευση, σας ψήφησαν οι αναγνώστες μας, δηλαδή οι πελάτες σας. Τι σημαίνει αυτό για εσάς;
Υποδεχόμαστε αυτή τη διάκριση με πολύ μεγάλη χαρά και ικανοποίηση, ιδιαίτερα επειδή προέρχεται από τους ίδιους τους πελάτες μας, οι οποίοι είναι και οι πιο αυστηροί κριτές.
2) Ποια ήταν η στρατηγική σας, σαν επιχείρηση, για να έχετε τόσους ικανοποιημένους πελάτες;
Στην Κ.Λυμπερόπουλος διαχρονικά επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στην παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης, πριν και μετά την πώληση. Αυτό επιτυγχάνεται καταρχάς με τη συνεχή αναβάθμιση των σημείων πώλησης και τεχνικής εξυπηρέτησης και τη διάθεση της πλήρους γκάμας οχημάτων και αξερουάρ από όλες τις μάρκες του Ομίλου Piaggio. Παράλληλα παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα συμπληρωματικών υπηρεσιών, που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών μας, με ιδιαίτερη έμφαση στην εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων, όπως το on-line κλείσιμο ραντεβού για test-ride ή service και η on-line αποστολή οικονομικής προσφοράς. Βέβαια δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε την υπεραξία που προσφέρεται από το έμπειρο και εξαιρετικά καταρτισμένο προσωπικό των καταστημάτων και συνεργείων μας.
3) Ποια είναι τα επόμενα βήματα που θεωρείτε πως πρέπει να κάνετε;
Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, αυτό που οφείλουμε να κάνουμε είναι να είμαστε πάντα κοντά στους πελάτες μας ώστε να κατανοούμε τις ανάγκες τους και να επενδύουμε τους πόρους μας στη σωστή κατεύθυνση. Ο στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε όχι απλά λύσεις μετακίνησης αλλά ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο των δύο τροχών.
Λίγα Λόγια για την επιχείρηση
Ο κος. ΚωνσταντίνοςΛυμπερόπουλος, ιδρυτής της ομώνυμης εταιρίας, ξεκίνησε το 2002 την δραστηριότητα του ως ΕξουσιοδοτημένοςΈμποροςτης PiaggioHellas από το κατάστημα της Λεωφ. Αχαρνών αντιπροσωπεύοντας τις μάρκες Piaggio-Vespa-Gilera. Κατά την διάρκεια της ανοδικής πορείας 9 ετών στην οικογένεια της Piaggio Hellas, η εταιρία αναπτύχθηκε αδιάκοπα και πλέον διαθέτει 4 καταστήματα πώλησης και 3 συνεργεία εντός της Αττικής, 3 εκ των οποίων είναι κάθετες μονάδες (έκθεση, συνεργείο, ανταλλακτικά). Η εταιρία εκπροσωπεί όες τις μάρκες του Ομίλου (Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Scarabeo, Derbi, Moto Guzzi, Επαγγελματικάοχήματα).