LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δεν ρίχνει πυροτεχνήματα αλλά σε αποζημιώνει με την "ηλεκτρική" και ροπάτη λειτουργία του.

Κινητήρας: Ροπή Uber Alles!

Ο μεγάλος… ριγμένος, αφού παρά το ότι ανέκαθεν είχε χωρητικότητα 798 κ.εκ., οι ονομασίες F650GS και F700GS, δημιουργούσαν μερικές φορές σύγχυση, κάνοντας τον κόσμο να πιστεύει ότι οι αριθμοί αντιπροσώπευαν τον κυβισμό του. Όχι λοιπόν. Πρόκειται για έναν χαμηλότερης μεν απόδοσης κινητήρα  από αυτόν που τοποθετείται στο F800GS αλλά με 800 ολόκληρα κ.εκ. δε, με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για τα χαρακτηριστικά του. Οι 75 ίπποι στις 7.300 σ.α.λ. είναι σίγουρα μια ικανοποιητική τιμή, όμως τα 7,8 kg-m ροπής στις 5.300 σ.α.λ. είναι που εντυπωσιάζουν και αυτά που έχουν τελικά σημασία για  μια μοτοσικλέτα σαν το F700GS. Σε ότι αφορά στα λοιπά τεχνικά τεχνικά στοιχεία του μηχανικού συνόλου, έχουμε να κάνουμε φυσικά με δικύλινδρη σε σειρά διάταξη, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο που οδηγούνται από διπλούς επί κεφαλής εκκεντροφόρους. 

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ