Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 76.499 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/01/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 2K Boxer, Υ-E/Ψ, 8β Κυβισμός (κ.εκ.) 1.300 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 106,5 Χ 73 Συμπίεση (:1) 13,3 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 145/7.750 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 15,2/6.500 Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 6,9 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος "Πλαίσιο δύο τμημάτων με τον κινητήρα ενεργό μέρος " Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τelelever, Dynamic ESA Διαδρομή (χλστ.) 190 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Paralever, Dunamic ESA Διαδρομή (χλστ.) 200 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/285, 2Ε, ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-19 Ελαστικό Π 170/60-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2.215 Πλάτος (χλστ.) 1000 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.518 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 850 Βάρος (κιλά) 237 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ν Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ν Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ν Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ν Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ν/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1BMW R 1300 GS - TestΣελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Aνεση - ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά Σελίδα 5Πλαίσιο – Φρένα - ΑναρτήσειςΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7ΣυμπέρασμαΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά