Πριν από μερικές ημέρες, στο BMW Motorrad Days στην Ιαπωνία, κάτι ξεχωριστό περίμενε τους επισκέπτες. Τέσσερις μοναδικές custom R nineT, από κορυφαίους Ιάπωνες σχεδιαστές, έκλεψαν την παράσταση.
Λίγο μετά το επίσημο άνοιγμα ενός από τα μεγαλύτερα event της χώρας, τα αυτιά και τα βλέμματα στράφηκαν στις τέσσερις custom R nineT που έκαναν την εμφάνισή τους μαζί με τους σχεδιαστές από τις πιο κορυφαίες εταιρείες βελτιώσεων της Ιαπωνίας που δέχθηκαν την πρόκληση να παρουσιάσουν το προσωπικό τους design μέσα σε λιγότερο από 200 ημέρες.
Στην διοργάνωση, παρεβρέθη και ο επικεφαλής σχεδιαστής της BMW Motorrad και του R nineT, Ola Stenegard, που φάνηκε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος με το ταλέντο των τεσσάρων Ιαπώνων σχεδιαστών.
«Έμεινα έκπληκτος. Είχα υψηλές προσδοκίες – καθώς πρόκειται για τέσσερις από τις καλύτερες εταιρείες βελτιώσεων στον κόσμο, και στο τέλος έμεινα άφωνος. Αυτό που έχουν καταφέρει είναι απλά εκπληκτικό. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός πως κάθε μια από αυτές τις μοτοσικλέτες αντικατοπτρίζουν τον δημιουργό τους. Οι ιδέες και οι καινοτομίες είναι πανέμορφες. Οι λεπτομέρειες, φανταστικές» είπε μεταξύ άλλων ο Stenegard.
Ας μάθουμε λοιπόν την μικρή ιστορία πίσω από τον κάθε δημιούργημα:
«Cyclone» από τον Go Takamine της Brat Style Η Cyclone είχε την τιμή να οδηγηθεί στην σκηνή από τον πρωταθλητή stuntman της BMW, Chris Pfeiffer. Ο Go Takamine επιχείρησε να συνδυάσει το παρελθόν με το εγγύς μέλλον με την μορφή μιας μοντέρνας μοτοσικλέτας, κρυμμένη κάτω από μια πανάλαφρη ρετρό εμφάνιση tracker. Ένα όμορφο χρυσο-κίτρινο χρώμα καλύπτει το ρεζερβουάρ και τον κοκοβιό ενώ πολλά είναι και τα χρωμιομένα εξαρτήματα που το στολίζουν.
«Highway Fighter» από τον Kaichiroh Kurosu της Cherry΄s Company Εμπνευσμένος από το πρωτότυπο της BMW R7, που εμφανίστηκε το 1934, ήταν ο Kurosu. Ένα ανακάτεμα της ιστορίας με μοντέρνα στοιχεία της BMW είχαν ως αποτέλεσμα το Highway Fighter. Ο Kurosu το σχεδίασε κοιτάζοντας περισσότερο προς το μέλλον. Πώς θα ήταν οι BMW δέκα χρόνια μετά; Ακόμη και αν ο παραδοσιακός boxer κινητήρας της αντικατασταθεί με ηλεκτρικό μοτέρ, ο σχεδιαστής της Cherry΄s Company πιστεύει πως θα εξακολουθούσε να ήταν μια πολύ όμορφη μοτοσικλέτα.
«Clubman Racer» από τον Shiro Nakajima της 46 Works Ο Shiro Nakajima επέλεξε να κάνει την διαφορά. Το όραμά του δεν περιορίστηκε μόνο σε μια μοτοσικλέτα δρόμου αλλά σε ένα απόλυτο εργαλείο διασκέδασης και για την πίστα! Έχοντας πείρα από προηγούμενους σχεδιασμούς αγωνιστικών μοτοσικλετών, ο Nakajima κατάφερε να δώσει στο Clubman Racer την ελαφριά κατασκευή και την λειτουργικότητα μιας μοτοσικλέτας πίστας. Ο ίδιος δήλωσε πως ήθελε να δοκιμάσει κάτι πιο sport και πιο café racer, κάνοντάς την όσο το δυνατόν ελαφρύτερη.
«Boxer» από τον Hideya Togashi της HIDE Motorcycle Η Boxer του Togashi έχει τον διαχρονικό classic sport χαρακτήρα. Το φέρινγκ του θυμίζει τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες της δεκαετίας του ΄70, απ΄ όπου και εμπνεύστηκε ο σχεδιαστής. «Το κύριο χρακτηριστικό της είναι το λεπτό ρεζερβουάρ αλουμινίου που μοιάζει να «αγκαλιάζει» τον αναβάτη.» όπως είπε και ο Togashi. Με όμορφες λεπτομέρειες όπως ο πίνακας οργάνων, η τετραγωνισμένη ουρά και το μινιμαλιστικό μπροστινό φανάρι.