Εμφανίστηκαν οι πρώτες "κατασκοπικές" φωτογραφίες από το νέο μεγάλο ασφάλτινο Adventure μοντέλο της BMW, το οποίο βασίζεται στο τετρακύλινδρο Superbike S1000RR.
Οι φήμες προυπήρχαν, και μίλαγαν για νέο Βαυαρικό On-Off, με σαφώς πιο ασφάλτινο προσανατολισμό από το Best Seller R 1200 GS, ώστε να αντιπαρατεθεί ευθέως, μεταξύ άλλων, και στο Ducati Multistrada. Η βάση για τη νέα μοτοσικλέτα βρέθηκε στο υπέρ-εξελιγμένο Superbike S1000RR, βάση που πρόσφατα μας έδωσε και το Streetfighter S1000R. Και τι βάση!
Με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα που ζυγίζει μόλις 59,8 κιλά, με βαλβίδες τιτανίου και ελαφριά κινούμενα μέρη, στα πρότυπα των κινητήρων της F1. Με μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής, και τρόμπα βενζίνης μεταβλητής πίεσης (3-5 bar)! Εξάτμιση κάτω από τον κινητήρα, με ιδιαίτερα μικρό τελικό. Με Ram-Air και με E-Gas (ride-by-wire σύστημα στο γκάζι), σύστημα μεταβολής του όγκου της εξάτμισης -τύπου EXUP, που ελέγχεται ηλεκτρονικά για να προσφέρει πάντα τη βέλτιστη απόδοση. Με μονόδρομο συμπλέκτη, τέσσερις χάρτες ανάφλεξης (Rain, Sport, Race, Slick), Dynamic Traction Control με τη βοήθια… γυροσκοπίων, BMW Engine Management για να μπορεί να δουλεύει άνετα και με απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων, και με ηλεκτρικά CAN-BUS για μονή καλωδίωση!
Παράλληλα, το S1000RR διέθετε από την εμφάνιση του σύστημα Race ABS και Traction Control, με βάρος μόλις 2,5 κιλών! Με τέσσερις αισθητήρες το σύστημα δούλευε με διαφορετικό τρόπο για κάθε ένα από τους τέσσερις χάρτες ανάφλεξης του S 1000 RR. Επίσης, ο αναβάτης μπορούσε να επιλέξει τον τρόπο λειτουργίας, φέρνοντας τις... σούζες και την πλαγιολίσθηση (αν τις επιθυμούσε) στα μέτρα του. Και φυσικά, όλα αυτά, στο S1000RR που παρουσιάστηκε το 2009!
Πιστεύουμε πως το νέο υπέρ-τουριστικό τέρας της BMW θα φοράει ακόμα περισσότερα, αλλά και πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα (ημί-ενεργητικές αναρτήσεις, ίσως το MSC της Bosch ή κάποιο ανάλογο σύστημα, κλπ). Φυσικά δεν περιμένουμε να δούμε τους 193 ίππους του S1000RR να περνάνε αυτούσιοι στο F, ενώ η απόδοση του είναι πιο λογικό να βρίσκεται στα επίπεδα του S1000R, με τους 160 ίππους. Μέχρι στιγμής, καμία επίσημη τεχνική πληροφορία δεν υπάρχει για το S1000F, όπως πιθανολογείται πως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο της BMW.
Λέτε να δούμε το S1000F να παρουσιάζεται στην έκθεση του Μιλάνου το Νοέμβριο, ως μοντέλο 2015;