Το RC 390 ABS αποτελεί την κορυφαία σε εξοπλισμό και επιδόσεις, πραγματικά πολεμική πρόταση, στην κατηγορία Α2 και είναι η Supersport αλλά οικονομική απάντηση της KTM στα σημεία των καιρών.
Τιμή: 5.690 ευρώ
Χρώματα: Μαύρο-πορτοκαλί-λευκό
+ Εξοπλισμός, επιδόσεις, τιμή
-Καθρέπτες, ανέσεις, βάρος στους καρπούς
Άνεση-Εργονομία
Μην περιμένετε ιδιαίτερες ανέσεις από το RC, άλλωστε η μοτοσικλέτα προορίζεται κυρίως για sport χρήση, ιδανικά σε περιβάλλον πίστας. Η σέλα διαθέτει ελάχιστο αφρώδες, και είναι σκληρή. Σε μικρές αποστάσεις ή όπως είπαμε, σε περιβάλλον πίστας, και όταν λυσσάτε, δεν θα ενοχλήσει, όταν όμως η ώρα παραμονής πάνω της επιμηκύνεται, τότε τα μαλακά σας μόρια θα πιαστούν, ενώ το μικρό πάχος της δεν θα φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Όπως και στα Duke, και στα μικρότερα RC, έτσι και το RC 390 διαθέτει φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι, ενώ έχει κι ένα “κρυφό” κουμπί στα όργανα, που πιέζοντας το, θέτετε το ABS εκτός λειτουργίας. Τέλος κάτω από τη σέλα υπάρχει μικρός διαθέσιμος χώρος, αρκετός για τα εργαλεία της μοτοσικλέτας, και για το owner’s manual.
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Ακαμπτο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, στιβαρό αλουμινένιο ψαλίδι με τις ενισχύσεις στο εξωτερικό του μέρος, ανάποδο πιρούνι 43 χλστ. από την WP και πίσω μονό αμορτισέρ PDS χωρίς μοχλικό, ξανά από τη WP. Μπορεί οι αναρτήσεις να μη ρυθμίζονται, πέρα από την προφόρτιση πίσω (10 θέσεις), όμως το setup τους είναι πάρα πολύ καλό, καθώς δίχως να είναι “τσιμέντο” προσφέρει ιδανική ισορροπημένη απόδοση ανάμεσα σε άνετη καθημερινή μετακίνηση, και σε sport κράτημα. Ίδια με του Duke είναι και τα φρένα της Bybre (θυγατρική της Brembo), με δίσκο-ταψί 300χλστ. εμπρός, που συνδυάζεται με ακτινική, τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, μεταλλικό σωληνάκι φρένου και δικάναλο ABS της Bosch. Αξίζει να τονίσουμε το πόσο καλά ταιριάζουν στο σύνολο τα ελαστικά Metzeler Sportec, που ζεσταίνονται γρήγορα, γραπώνουν την άσφαλτο, ανεξαρτήτως της ποιότητα της, και δεν την αφήνουν με τίποτα, προσφέροντας άριστη μακροζωία!
Οδηγώντας
Όπως το 390 Duke αποτελεί ορόσημο όσον αφορά στη sport συμπεριφορά στην κατηγορία του, έτσι και το RC 390 ABS δίνει ρέστα στην πολύ πιο απαιτητική Supersport τάξη πραγμάτων. Στην οδήγηση, η επιθετική θέση οδήγησης σε προδιαθέτει να ανοίξεις το γκάζι, και να το κρατήσεις στο όριο. Και εκεί, τα πράγματα αρχίζουν να αποκτούν άλλο ενδιαφέρον. Το RC 390 πακτώνεται στην άσφαλτο, εκτοξεύεται από στροφή σε στροφή, και χαρίζει στον αναβάτη του φοβερή αίσθηση σιγουριάς, δίνοντας του απίστευτη πληροφόρηση για τα όρια, και για το τι συμβαίνει συνεχώς σε τροχούς, ελαστικά και πλαίσιο, επιτρέποντας του να οδηγήσει τέρμα γκάζι για όσο επιθυμεί! Η ευελιξία του RC 390 ABS είναι μεγάλη, ενώ ο σπιρτόζικος κινητήρας περιμένει απλώς τη δική σας εντολή για να επιταχύνει τη μοτοσικλέτα με πραγματικά γρήγορους ρυθμούς.