Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ,4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
375 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
89x60 |
Συμπίεση
(:1) |
12,6:1 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
44/9.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
3,6/7.250 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός Bosch EMS 46χλστ. |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
10 / Δ.Α. |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
4,4 |
Βάρος (kg,
κενό / γεμάτο) |
147 /
Δ.Α. |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
175 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο
τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό
Αμορτισέρ WP, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
Δ,
ακτινική δαγκάνα Bybre, 4Ε /300,ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δ /230,
1E Bybre, ΑBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17 |
Ελαστικό Π |
150/60-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
Δ/Α |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.340 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
820 |
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr