Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, 2ΕΕΚ, Y/Ψ, 4β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
72x61,2 |
|
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
27,62/9,700 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
2,3/8.200 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 38
χλστ. |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
11 |
|
Κατανάλωση
(lt/100χλμ) |
4,2 |
|
Βάρος γεμάτο
(kg) |
195 |
|
Τελική ταχύτητα
(χλμ) |
163 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό χωροδικτύωμα |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό
τηλεσκοπικό πιρούνι |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ Uni-Trak, ΠΕ |
|
Διαδρομή |
116 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290, 2Ε |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220, 2E |
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό Ε |
100/80-17 |
|
Ελαστικό Π |
130/70-17 |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.935 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
685 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.330 |
|
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
780 |
|
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr