Με τη νέα φοβερή του τιμή το Inazuma χτυπά απευθείας στην καρδιά του αναβάτη που ψάχνει μια απίστευτα προσιτή και καθημερινή “250άρα” μοτοσικλέτα με “βαρύ” όνομα και επιβλητική εμφάνιση.
Τιμή: 3.595 ευρώ, Τιμή τελικού: 482 ευρώ Σύνολο: 4.077 ευρώ
Χρώματα: Μαύρο
+Τιμή, σχέση τιμής/απόδοσης, φιλικότητα
-Σε αυτή την τιμή δεν έχει αρνητικά
Σχεδίαση-Ποιότητα
Το Inazuma είναι καλοφτιαγμένο και δεν προκαλεί παράπονο σε αυτόν τον τομέα. Τριξίματα και συντονισμοί δεν υπάρχουν, βαφή και συναρμογή βρίσκονται πολύ ψηλά, δεδομένης της τιμής και της κατηγορίας, και το Inazuma αφήνει τελικά την αίσθηση ότι αξίζει πολύ περισσότερα από τα 3.600 ευρώ της τιμής του. Σε αυτό συνεισφέρουν και οι μεγάλες διαστάσεις, η επιβλητική σχεδίαση αλά μίνι B-King αλλά και το τελικό της Yoshimura που μπορείτε να αποκτήσετε σχεδόν ως... “δώρο”, αν συνυπολογίσετε τη νέα χαμηλότερη τιμή. Το έξτρα slip-on τελικό της ιαπωνικής εταιρίας κάνει μπαμ από μακριά. Με την τοποθέτησή του στο Inazuma η μοτοσικλέτα “ελαφραίνει” τόσο οπτικά όσο και στην πράξη αφού το βάρος της μειώνεται σχεδόν κατά επτά (7) ολόκληρα κιλά.
Ανεση-Εργονομία
Το Inazuma είναι σε γενικές γραμμές μια μοτοσικλέτα που θα περιποιηθεί όλους τους σωματότυπους. Η άνετη σέλα είναι μεγάλη σε μήκος και πλάτος, τα πόδια τοποθετούνται σε ελαφριά σπορ θέση, τα κλιπόν είναι τοποθετημένα ψηλά και η στάση του σώματος είναι όρθια και ξεκούραση. Το Inazuma φωνάζει αμέσως ότι είναι μια μοτοσικλέτα για κάθε μέρα και το συμπληρώνει από την πολύ ελαφριά αίσθηση που δίνει στον αναβάτη η οποία δεν αντιστοιχεί με τα 182 κιλά βάρους (!) που ανακοινώνει το εργοστάσιο. Ανετη παρουσιάζεται και η σέλα του συνεπιβάτη με αφρώδες ίδιας σκληρότητας και ποιότητας με του αναβάτη.
Οδηγώντας
Με τον κινητήρα σε λειτουργία το τελικό της Yoshimura απελευθερώνει έναν μεστό μπάσο ήχο στο ρελαντί που παραπέμπει σε μοτοσικλέτα με τουλάχιστον διπλάσια κυβικά. Με το γκάζι να ανοίγει γεμάτα η εξάτμιση συνεχίζει να κάνει διακριτικά αισθητή την παρουσία της με τα γεμάτα πρίμα να διαδέχονται το γουργουρητό του ρελαντί. Η απόδοση του κινητήρα δείχνει να έχει αλλάξει ελαφρώς με την τοποθέτηση του μονού τελικού. Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές η ελαστκότητα διατηρείται, στις ψηλές στροφές ωστόσο τα πράγματα έχουν βελτιωθεί. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που θα φτάσετε μέχρι και τον κόφτη με 6η σχέση με το στροφόμετρο να δείχνει λίγο πάνω από τις 11.000 σ.α.λ. και το ταχύμετρο 151 χλμ./ώρα. Σε γενικές γραμμές το μοτέρ είναι η χαρά του αρχάριου αναβάτη αλλά και εκείνου που θέλει να κινηθεί με χαλαρούς ρυθμούς. Ανεβάζει στροφές ελαφρώς αργόστροφα για δικύλινδρο, δεν παρουσιάζει κανένα ξέσπασμα, ενώ τόσο ο συμπλέκτης όσο και το κιβώτιο είναι σούπερ μαλακά. Οι αναρτήσεις λειτουργούν καλά ακόμη και με φορτίο και φιλτράρουν σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αφού ούτε το πιρούνι ούτε το αμορτισέρ κοπανάνε τον αναβάτη ακόμη και σε έντονες κοφτές ανωμαλίες.