Το Ducati Scrambler ή το Scrambler Ducati, όπως το αποκαλεί η εταιρεία με παιχνιδιάρικη διάθεση, είναι μια πανέμορφη, ξεχωριστή, fun και πολυτάλαντη μοτοσικλέτα που αιχμαλωτίζει όλα τα βλέμματα, και φτιάχνει τη διάθεση όποιου την οδηγήσει.
Τιμή (ευρώ):8.950 κόκκινο, 9.050 κίτρινο,
10.650 (εκδόσεις Full Throttle, Urban Enduro, Classic)
Χρώματα: Κίτρινο-ασημί
+Fun χαρακτήρας, εμφάνιση, αξεσουάρ
-Τιμή, τροφοδοσία χαμηλά, ασαφής συμπλέκτης
Αισθητική
Το Icon είναι η πιο οικονομική πρόταση στη γκάμα των Scrambler, με χτυπητό φλούο κίτρινο ρεζερβουάρ και φτερά στο ίδιο χρώμα, μαύρο κινητήρα και πλαίσιο, και ασημί φιλέτα στο ρεζερβουάρ. Στο ρεζερβουάρ θα βρείτε το ταμπελάκι που λέει Scrambler (μεγαλύτερο) και Ducati (μικρότερο), όμορφο ταμπελάκι που θυμίζει την ιταλική εκδοχή του φτερού της Honda. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι ένα πραγματικό κόσμημα σε design, με τη φράση «Born Free, 1962» πάνω της, ενώ κουμπώνει υπέροχα στο ρεζερβουάρ όποτε την κλείνεις, βγάζοντας ένα hyper-premium ποιοτικό αέρα. Καλαίσθητοι είναι οι καθρέπτες, όμορφα τα φλας, παλαιού τύπου, ταιριάζουν στο όλο design, ενώ εντυπωσιακή είναι η βάση για τον αριθμό κυκλοφορίας που εδράζεται όχι στην ουρά αλλά στο ψαλίδι. Και φυσικά δεν γίνεται να μη σου πέσει το σαγόνι όταν αντικρίσεις τα φαρδιά ελαστικά MT 60 RS με chunky χάραξη τακουνιών που είχαμε συναντήσει παλαιότερα σε αγωνιστικές Supermoto μοτοσικλέτες. Η ποιότητα κατασκευής του Scrambler είναι πολύ καλή παντού, αν και για την τιμή του έχουμε κάποιες μικρό-ενστάσεις σε ορισμένα σημεία. Κατά τα άλλα άψογο το Scrambler, που σε κάνει να χαζεύεις μια πληθώρα πανέμορφων λεπτομερειών, όπως το gull-arm ψαλίδι του, με το παράκεντρα τοποθετημένο πλάγιο αμορτισέρ, με το δίσκο ταψί των 330χλστ. και τις κλασικές ψήκτρες των κυλίνδρων.
Οδηγώντας
Scrambler, ο ανακατωσούρας, που δε αφήνει τον αναβάτη να αγιάσει. Αντίθετα, τον πιάνει και τον σπρώχνει να οδηγήσει σβέλτα, με τσαχπινιές, drift, σουζίτσες. Σε άσφαλτο αλλά και χώμα. Και όταν αρχίσεις να εξερευνείς αυτά που υπόσχεται το hype, το marketing, και οι φωτό στο instagram account του Scrambler, τότε βλέπεις πως δεν είναι φούμαρα οι φήμες. Η μοτοσικλέτα έχει πλάκα, έχει και ικανότητες! Μικρό παράπονο η ελαφρώς άγαρμπη τροφοδοσία στις χαμηλές στροφές, και το τίναγμα της μοτοσικλέτας αν ανοίξεις το γκάζι από την τέρμα κλειστή θέση. Τα παραπάνω χαλάνε ελαφρώς την ισορροπία του συνόλου σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (αλλά και στη σούζα), σπρώχνοντας σε να ανεβάσεις λίγο ρυθμό και χιλιόμετρα, όπου και το φαινόμενο εκλείπει. Προσέξτε: μιλάμε για τις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Μόλις ζεσταθεί το μοτέρ τα πράγματα βελτιώνονται, ενώ σε χαμηλομεσαίες, μεσαίες και ψηλές στροφές ανακαλύπτεις μια διαφορετική μοτοσικλέτα, με sport τάσεις, φοβερή σταθερότητα, ευελιξία και κράτημα που δεν φαντάζεσαι! Πλαίσιο βράχος, αναρτήσεις σε sport ύφος, και υποδειγματική σταθερότητα ακόμα και σε καμπές με την τελική ταχύτητα των 214 χλμ/ώρα! Σε αστικές συνθήκες, αλλά ιδιαίτερα σε επαρχιακό, το Scrambler διαπρέπει, με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli να είναι πραγματική αποκάλυψη όσον αφορά στο κράτημα, δίνοντας τεράστια ποσά εμπιστοσύνης στον αναβάτη, και μην αφήνοντας το μπροστινό να γλιστρήσει ούτε ρούπι, ακόμα και σε κακή και γλιστερή άσφαλτο!