Tο συναίσθημα που κυριάρχησε κατά τη δοκιμή του MT-09 Tracer ήταν ο ενθουσιασμός. Για τον fun, πολεμικό χαρακτήρα του κινητήρα, για τη διασκέδαση που προσφέρει σε κάθε δρόμο με στροφές, για τον κορυφαίο εξοπλισμό που διαθέτει, αλλά και για την ανεπανάληπτη τιμή του.
Τιμή: 9.990 ευρώ
Χρώματα: Γκρι, κόκκινο, Race Blu
+Επιδόσεις, εξοπλισμός, τιμή, διασκέδαση
-Χούφτες, ασαφής συμπλέκτης, τροφοδοσία
Αισθητική-ποιότητα κατασκευής
Σε σχέση με το γυμνό MT-09, το Tracer έχει διαφορές στα πλαστικά, στη σέλα, στο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (18 λίτρων), στην ύπαρξη φέρινγκ, και φυσικά στη ζελατίνα μπροστά. Κάποιες ακόμη αισθητικές αλλαγές αφορούν στο χρώμα του πλαισίου που είναι πλέον μαύρο από μεταλλικό, και στα χρυσά στο Tracer καπάκια του στροφάλου και της κεφαλής. Συνολικά, το Tracer είναι ιδιαιτέρως επιθετικό και αιχμηρό σε αισθητική. Ειδικά οι απίστευτα αιχμηρές χούφτες θυμίζουν όπλα… ninja! Το όμορφο και καλαίσθητο design της μοτοσικλέτας είναι πιο εύπεπτο από του γυμνού αδελφού, και θα αρέσει στην πλειοψηφία των αναβατών. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το Tracer δεν έχει να επιδείξει κανένα ψεγάδι, ούτε στατικά (συναρμογή, ποιότητα υλικών, βαφή, κ.α.), ούτε εν κινήσει (τριγμοί, θόρυβοι, ποιότητα κύλισης, κλπ).
Πλαίσιο-Αναρτήσεις -Φρένα
Η συνεργασία πλαισίου και αναρτήσεων (αμφότερα ίδια με του γυμνού MT-09) είναι ιδανική, ενώ τόσο το ανάποδο πιρούνι των 41χλστ., όσο και το πίσω οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ ρυθμίζονται τόσο σε προφόρτιση, όσο και σε απόσβεση επαναφοράς (δυστυχώς όμως η πρόσβαση πίσω δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη και θέλει μακρύ κατσαβίδι, και ψαχούλεμα). Στα φρένα, έχουμε απουσία δαγκώματος, με δύναμη και αίσθηση να πηγαίνουν χέρι-χέρι, σε όλα τα χιλιόμετρα που μπορείτε να πιάσετε. Το ABS είναι ιδιαίτερα καλό μπροστά, καθώς μπαίνει σε λειτουργία μόνο εκεί που πραγματικά χρειάζεται, και μέτριο πίσω, καθώς είναι πιο ευαίσθητο από ότι θα το θέλαμε.
Οδηγώντας
Στη οδήγηση, το Tracer αποδεικνύεται άριστο τόσο σε ρυθμούς βόλτας, όπου όλα δουλεύουν άψογα και σε ηρεμούν σε υπέρτατο βαθμό, όσο και όταν ανεβάσεις ταχύτητα, όπου αποκαλύπτεται ο λυσσασμένος χαρακτήρας του κινητήρα, ο οποίος όμως τιθασεύεται από το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων, καταλήγοντας να προσφέρει συγκινήσεις που δεν συνάδουν με τα συνήθη στάνταρ της κατηγορίας! Το Traction Control είναι πραγματικά καλό, δίχως να γονατίζει το μοτέρ, εξομαλύνοντας καταστάσεις και διατηρώντας τη ροή στην οδήγηση -πραγματικά εντυπωσιακό! Αν αποφασίσετε να το απενεργοποιήσετε, τότε ετοιμαστείτε για απολαυστικά drift σε κάθε είσοδο στροφής στην πόλη, στον επαρχιακό, και σε σαθρά οδοστρώματα. Fun, fun, fun! Υπευθυνότητα θέλει πάντως το άνοιγμα του γκαζιού στο τέρμα δίχως το Traction Control, καθώς στις 3 πρώτες ταχύτητες αυτό συνεπάγεται με βίαιες -απολαυστικές- επιταχύνσεις, σούζες χωρίς συμπλέκτη σε πρώτη και Δευτέρα (και με 3η με συμπλέκτη), drift, και ελάφρωμα του μπροστινού. Μπορείτε επίσης να ντριφτάρετε και να σουζάρετε ταυτόχρονα, το Tracer δεν λέει όχι!