BMW R 1200 GS |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Υ/Ψ,4Β/Κ, EEK |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1170 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Συμπίεση
(:1) |
12,5 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
110/7.750 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
12,13/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός
BMS-K+ |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
6,1 |
Βάρος
(kg, γεμάτο) |
222 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
210 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο
πιρούνι 46 χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις
Π |
Paralever |
Διαδρομή |
120 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ, 320, 4E, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ,
265, ABS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό
Π |
180/55-17 |
|
|
Διαστάσεις
|
|
Μήκος
x Πλάτος x Ύψος (χλστ.) |
2.220 x
890 x Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.475 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
785 |
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr