Το νέο υγρόψυκτο 821 αποτελεί τη βάση στον κόσμο των
ιταλικών Τεράτων καθώς είναι το μικρότερο σε κυβισμό μοντέλο. Μικρότερο αλλά
όχι μικρό και μάλλον το πιο ισορροπημένο Monster που έχουμε οδηγήσει μέχρι στιγμής.
Τιμή: 11.850 ευρώ (βασική έκδοση Dark: 11.450 ευρώ)
Χρώματα: Μαύρο ματ, κόκκινο, λευκό ματ
+: Κινητήρας, φρένα, ήχος, χαρακτήρας
-:Έλλειψη δείκτη βενζίνης, μικρό κόψιμο τιμονιού
Σχεδίαση-Ποιότητα Η ιταλική μοτοσικλέτα άλλαξε για άλλη μια φορά, είναι όμως
άμεσα αναγνωρίσιμη ως Monster,
όπως όφειλε άλλωστε. Το ρεζερβουάρ έγινε ακόμη πιο μυώδες και εντυπωσιακό και
μοιάζει σα να πλακώθηκε στα βάρη σε σχέση τα αερόψυκτα Monster. Τα δύο τελικά κάτω από την ουρά
έγιναν ένα με δύο απολήξεις το οποίο βγαίνει δεξιά στο πλάι αφήνοντας την ουρά
εντυπωσιακά μόνη και όμορφη. Το τελικό μαζί με τους τεράστιους σωλήνες της
εξάτμισης (52 χλστ. διάμετρος!) γεμίζουν αριστοτεχνικά τη δεξιά πλευρά της
μοτοσικλέτας. Σε πολύ υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κατασκευής που
έχει προσεχτεί ιδιαίτερα από το ιταλικό εργοστάσιο και δεν αφήνει περιθώρια για
παράπονα ούτε στον τομέα της βαφής ούτε σε εκείνους της συναρμογής και
συναρμολόγησης.
Ηλεκτρονικό οπλοστάσιο Ducati Safety Pack (DSP) Το ηλεκτρονικό πακέτο ασφάλειας αποτελεί μέρος το βασικού
εξοπλισμού του Monster
821 και περιλαμβάνει ό,τι ακριβώς περιμένει κανείς από μία Ducati. Χάρη στην παραμετροποίηση που
προσφέρει το ABS, το TractionControlαλλά
και το ηλεκτρνικό γκάζι, το DSPδίνει στον αναβάτη την επιλογή τριών προεπιλεγμένων
προγραμμάτων απόδοσης και συνεργασίας των ηλεκτρονικών συστημάτων, Sport, Touringκαι Urban. Τα προγράμματα μπορούν
να παραμετροποιηθούν , ανάλογα με τα γούστα του αναβάτη παρέχοντάς του απόλυτη
ελευθερία, ενώ εύκολα επανέρχονται στις αρχικές τους ρυθμίσεις.
Οδηγώντας
Το Monsterείναι μια φανταστική μοτοσικλέτα για βόλτα στους δρόμους της
πόλης, ενώ σαν γνήσιο Ducatiπετάει τη σκούφια του και για στροφιλίκι. Το δυνατό μοτέρ
που προέρχεται από το Hyperstrada,
πέρα από φανταστικό ήχο έχει και εξαιρετική λειτουργία και παρουσιάζεται σαφώς
βελτιωμένο. Ο ψεκασμός λειτουργεί άψογα με την απόκριση του γκαζιού να είναι
γλυκιά και άμεση, οι στροφές ανεβαίνουν αστραπιαία και το Monsterπετάγεται
μπροστά με μένος αν το επιθυμεί ο αναβάτης του ή σουλατσάρει σταθερά με 20
χλμ./ώρα με το γκάζι να προφέρει άριστο έλεγχο στις μικρομετρικές ρυθμίσεις. Το
Monster821, όπως και οι πρόγονοί του, είναι σούπερ σταθερό με τις
διαστάσεις του ανεστραμμένου πιρουνιού αλλά και την υπερ-ακαμψία που προσφέρει
το πλαίσιο-κινητήρας να μην αφήνουν περαιτέρω χώρο για σχόλια. Αυτό που
προσφέρει επιπλέον είναι η άνεση στις χαμηλές ταχύτητες χωρίς να είναι μαλακό. Απορροφά
σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες, δίνει καλή πληροφόρηση, ενώ το ίδιο κάνει και
το αμορτισέρ δημιουργώντας έτσι έναν πολύ δυνατό συνδυασμό που τα καταφέρνει
εξίσου καλά και σε γρήγορο ρυθμό. Έτσι, το Monsterαφήνει τον αναβάτη του να το χαρεί
μέσα στην πόλη και φυσικά στον επαρχιακό.