LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kawasaki Versys 650 ABS

Νέες διπίστονες δαγκάνες, ίδιοι δίσκοι. Πολύ καλύτερο το αποτέλεσμα.

Νέα όργανα, γεμάτα πληροφορία και δύο θέσεις δεξιά κι αριστερά για έξτρα αξεσουάρ.

Kawasaki Versys 650 ABS

Στην τρίτη γενιά Versys η Kawasaki κάνει μια στροφή προς τον περιπετειώδη τουρισμό (adventure touring), δίχως να αλλάξει ριζικά τον χαρακτήρα που έκανε τις προηγούμενες δύο γενιές δημοφιλείς.

Τιμή: 8.190 ευρώ

Χρώματα: Λευκό, Μαύρο, Κίτρινο

+Αεροδυναμική, φρένα, άνεση

-Αίσθηση αναρτήσεων

Αισθητική - ποιότητα κατασκευής
Εμφανισιακά το νέο Versys πράγματι μοιάζει να είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα. Η βασική αιτία εντοπίζεται στο μπροστινό μέρος όπου το χαρακτηριστικό όρθιο φανάρι των δύο πρώτων μοντέλων έχει πλέον αντικατασταθεί από ένα ζευγάρι προβολέων οριζόντια διατεταγμένων και με σαφώς πιο σπορ γραμμές. Ο λόγος μπορεί εύκολα να εστιαστεί στην οικογενειακή σφραγίδα που εύλογα θέλει η Kawasaki να τονίσει. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα γνωστά υψηλά επίπεδα που μας είχε συνηθίσει η Kawasaki (και) στο συγκεκριμένο μοντέλο, με το όμορφο περλέ χρώμα που από μακριά δείχνει ως ένα συνηθισμένο άσπρο, από κοντά όμως παιχνιδίζει στο φως του ήλιου προσφέροντας έναν τόνο πολυτέλειας που κανείς δε θα μπορούσε να θεωρήσει περιττό ή ανεπιθύμητο.

Ανεση - εργονομία
Συνολικά η θέση του αναβάτη απολαμβάνει πολύ βελτιωμένης αεροδυναμικής προστασίας, καθώς όλο το μπροστινό μέρος μοιάζει να έχει πάρει μερικούς πόντους στην περιφέρειά του, στέλνοντας τη ροή του αέρα μακριά από το σώμα του. Μαζί με αυτά βάζουμε και τη ζελατίνα, η οποία εκτός από ψηλότερη είναι και φαρδύτερη. Πρακτικά στον δρόμο ο αναβάτης νιώθει τον αέρα μόνο στα πόδια και στα χέρια, γεγονός που θα εκτιμηθεί δεόντως από τους πιο ταξιδιάρηδες ιδιοκτήτες του Versys.
Η σέλα δεν έχει σημαντικές διαφορές από πριν, παραμένει εξίσου φαρδιά και άνετη, ικανή για δύο άτομα και δεκτική σε πολύωρη παραμονή πάνω της.

Οδηγώντας
Το πρώτο που θα παρατηρήσει κανείς στην βόλτα με το Versys είναι το πόσο ήσυχο και φιλικό δείχνει. Χαμηλόφωνη η νέα εξάτμιση, κανένας κραδασμός, ελαστικότατος κινητήρας, χαλαρή οδήγηση. Μέχρι να το γνωρίσω λίγο καλύτερα σκεφτόμουν πως πρέπει να έχει χάσει άλογα από το προηγούμενο, αλλά αρχίζοντας να πιέζω τη μοτοσικλέτα βρήκα όλα εκείνα που μου έλειψαν. Το γκάζι είναι εκεί, αλλά πρέπει να το ψάξεις λίγο ψηλότερα. Η όλη εικόνα ήρεμης φιλικότητας είναι σε έναν βαθμό μια πετυχημένη οφθαλμαπάτη, διότι εσύ νομίζεις πως σέρνεσαι στη χαλαρότητα, αλλά κοιτάς το κοντέρ και έχεις ήδη μαζέψει 160 στο κοντέρ χωρίς να το καταλάβεις. Στην πόλη μετατρέπεται σε ένα μαγικό χαλί, καταπίνει λακούβες, ακούει τις εντολές του σώματός μου άμεσα και υπάκουα, ξεκολάει σβέλτα όποτε γυρίσω χορταστικά τη γκαζιέρα και σταματά αποφασιστικά και με ασφάλεια. Το νέο ABS που έβαλε φέτος η Kawasaki είναι εξαιρετικό, λειτουργεί γρήγορα και διακριτικά δίχως να επεμβαίνει χαζά και να χαλάει το φρενάρισμα. Στο ταξίδι η μοτοσικλέτα είναι εξίσου υπέροχη, μπορώντας να κρατά μια μέση ταχύτητα της τάξης των 140 όλη μέρα. 

Περισσότερα στο τεύχος 05

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

2Κ, 4T, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ

Κυβισμός (κ.εκ.)

649

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).

83x60

Συμπίεση (:1)

10,8

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

69/8.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

6,5/7.900

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Εκκίνηση

Μίζα

Πλαίσιο

Τύπος

Ατσάλινο

Αναρτήσεις

Εμπρός

USD, 41 χλστ., ΑΕ, ΠΕ

Διαδρομή (χλστ.)

150

Πίσω

Αμορτισέρ χωρίς μοχλικό, ΠΕ

Διαδρομή (χλστ.)

145

Φρένα

Εμπρός

2Δ, 300χλστ., δαγκάνες 2Ε, ABS

Πίσω

Δ, 250 χλστ., δαγκάνα 1E,ABS

Τροχοί-Ελαστικά

Εμπρός

120/70-17

Πίσω

160/60-17

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.)

2.165

Πλάτος (χλστ.)

840

Ύψος σέλας (χλστ.)

840

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.415

Βάρος, γεμάτο (κιλά)

216

Ρεζερβουάρ (λίτρα)

21

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ