Κινητήρας - Περιφερειακά
Κινητήρας - Περιφερειακά
Κινητήρας - Περιφερειακά
Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά
  • Κινητήρας - Περιφερειακά

Κινητήρας - Περιφερειακά

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 799 κυβικών είναι ένας από τους καρπούς τις συνεργασίας μεταξύ KTM και CFMOTO και είναι ο ίδιος που κινεί και το Duke 790. Στην περίπτωση του 800ΝΚ αποδίδει 94 ίππους στις 9.500 σ.α.λ και 81 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. χρησιμοποιώντας δικό του σύστημα ψεκασμού και τρεις χαρτογραφήσεις (sport, street και rain) που διαφοροποιούνται μόνο ως προς την απόκριση του γκαζιού και δεν επηρεάζουν τη μέγιστη ιπποδύναμη. Ο στρόφαλος με τα διαστήματα ανάφλεξης στις 285 μοίρες δίνει χαρακτηριστικά λειτουργίας και ήχο που θυμίζει V2, ενώ δυο αντικραδασμικοί άξονες αποδείχθηκαν πολλοί αποτελεσματικοί, καθώς δεν εμφανίζονται κραδασμοί πουθενά σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αύξησε την ισχύ του CFMOTO 800NK με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.

Quick shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα, καθώς και cruise control ανήκουν στον στανταρ εξοπλισμό. Ιδανικά θα θέλαμε να υπήρχε traction contol, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο σε ολισθηρό οδόστρωμα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να πέσει και χαμηλότερα αν καταφέρεις να αντισταθείς στο παιχνιδιάρικο κάλεσμα του δικύλινδρου και οδηγήσεις πιο οικονομικά.   
 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,75
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,73
60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4,7
100 - 0 (μέτρα) 42,11
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5

Μπορεί να βασίζεται στην πλατφόρμα του Duke 790, αλλά σε επίπεδο περιφερειακών το 800ΝΚ έχει χαράξει τη δική της πορεία. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της KYB και τόσο το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλ. όσο και το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, με την έκδοση Advanced να διαθέτει και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Στον τομέα των φρένων έχουμε δυο δίσκους 320 χιλ. εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες της J.Juan και δίσκο 260 χιλ. πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου που επιβλέπονται από ABS της Bosch. Το βάρος των 189 κιλών με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων, σε συνδυασμό με το σχετικά κοντό μεταξόνιο συνθέτουν ένα ευέλικτο και ταυτόχρονα σταθερό σύνολο.

Σελίδα 1CFMOTO 800NK Advanced - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά